Ga naar inhoud

Z4 Verkocht. interessante accessoires over!


Aanbevolen berichten

Allen,

Mijn Z4 is vrij plots verkocht, maar door die verkoop zijn er wel een aantal accessoires over gebleven die ik bij deze aan jullie aanbied:

Heb het liefst dat bij interesse de artikelen worden opgehaald. (woonachtig in Waddinxveen) Mocht dit om wat voor reden dan ook niet mogelijk zijn kan ik het eventueel opsturen, verzendkosten voor de koper.

Als eerste de topper. Mijn Intravee + Alpine iPod interface. Deze set geeft heel veel extra mogelijkheden in je Z4, waaronder uiteraard het afspelen van muziek van je iPhone. Ook wordt het mogelijk extra instellingen te doen op je auto. Kijk op http://forum.bmw5.co.uk/topic/86582-firmware-v602-7058-and-user-guide/ voor meer info en een handleiding over alle mogelijkheden.

Vraagprijs: €160,- Dit hele setje kost je nieuw zo'n €300,-

IMG_8074.jpg

Een GAP-TECH dak module. Hiermee is het dak op afstand te openen en te sluiten. Tevens bied dit de zogenaamde "one touch" functionaliteit waarbij je het knopje niet meer vast hoeft te houden.

Vraagprijs: €80,-

IMG_8075.jpg

Een K&N Filter. Heeft zo'n 10.000KM in de auto gezeten. Zijn te reinigen met de daarvoor bestemde reinigingssetjes.

Vraagprijs: €30,-

IMG_8073.jpg

Als er vragen zijn hoor ik het wel!

aangepast door dof250
Link naar reactie
  • Reacties 17
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Nee, de gaptech doet alleen op afstand met de afstandsbediening of tijdens stilstand of heel zachtjes rijden. (Geloof max 5kmpu, zolang een standaard Z4 het ook toelaat zeg maar)

De one touch doet ook de ramen weer omhoog.

Link naar reactie
  • Administrator

Ten aanzien van de Gaptech: ik denk dat de markt daarvoor in Nederland wat kleiner is, nu de meeste mensen hier ook waarde toekennen aan openen / sluiten tijdens het rijden. Op het UK forum (www.z4-forum.com) ben je het ding echt zo kwijt, daar kun je er waarschijnlijk vrij simpel in GBP voor krijgen wat je hier vraagt in Euro.

Link naar reactie
  • 4 weken later...
  • 2 maanden later...
  • 3 weken later...
  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.