Ga naar inhoud

300ste gebruiker


Huub

Aanbevolen berichten

  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

De stoelen zijn iets té, maar de rest ^_^ Beetje in de stijl van bmw.

Staat je eigen maserati er ook tussen?

Heb ik geen foto's van online staan helaas, dus die kan ik niet toevoegen. Maar ik ben er niet trots op ofzo.. hij bleek n.l. niet goed te zijn. OLIE LEKKAGE = revisie a 8000 euro. dus ik lig nu in de clinch met de verkoper. Advocaten enzo. Lang verhaal. Daarom heb ik nu pas m'n Z3 gekocht. Ik heb nog steeds m'n geld niet terug.

TIP v.d. week:

Koop een auto alleen (en vooral een Maserati) als je ZEKER weet dat ie goed is.

Dit is n.l. KOSTBAAR :(

overigens lijken die interieurs allemaal op elkaar he. Ik had en combinatie van grijs Alcantara/Leer en voor de rest al dat hout en natuurlijk het Cartier klokje. Motor echter... :D

Maar ALS ze het doen gaan ze loeihard (2 turbo's) alleen zo duur in onderhoud. En je weet gewoon dat als je een keer gas geeft dat de eerst volgende revisie een HEEL stuk dichterbij is gekomen :lol:

Link naar reactie
De stoelen zijn iets té, maar de rest  ^_^ Beetje in de stijl van bmw.

Staat je eigen maserati er ook tussen?

Heb ik geen foto's van online staan helaas, dus die kan ik niet toevoegen. Maar ik ben er niet trots op ofzo.. hij bleek n.l. niet goed te zijn. OLIE LEKKAGE = revisie a 8000 euro. dus ik lig nu in de clinch met de verkoper. Advocaten enzo. Lang verhaal. Daarom heb ik nu pas m'n Z3 gekocht. Ik heb nog steeds m'n geld niet terug.

TIP v.d. week:

Koop een auto alleen (en vooral een Maserati) als je ZEKER weet dat ie goed is.

Dit is n.l. KOSTBAAR :(

overigens lijken die interieurs allemaal op elkaar he. Ik had en combinatie van grijs Alcantara/Leer en voor de rest al dat hout en natuurlijk het Cartier klokje. Motor echter... :D

Maar ALS ze het doen gaan ze loeihard (2 turbo's) alleen zo duur in onderhoud. En je weet gewoon dat als je een keer gas geeft dat de eerst volgende revisie een HEEL stuk dichterbij is gekomen :lol:

Laat dat nu net de achiles hiel zijn van Masaratie en zeker van die bi-turbo...Mijn oude buurman had er zo een, en die stond meer in de garage dan erbuiten. OP gegeven moment had hij hem maar verkocht want rijden was bijna niet meer mogelijk. Je had moeten zien hoe die parkeerplaats eruit zag: helemaal zwart. Nog even en hij moest een milieuheffing gaan betalen.

Link naar reactie

Ik denk ook dat dit de reden voor BMW is om alleen atmosferische motoren te maken. Kunstgrepen zoals turbo's en comressors geven een blok natuurlijk enorm op z'n lazer. Dus veel eerder een revisie nodig.

Bij een Maserati heb je een zescylinder met 2 liter inhoud en 2 turbo's die toch zo'n 250 pk leveren, ga maar na hoe fel die verbranding is.

Ik hoorde laatst bij Top Gear dat Mitschubishi nu voor de nieuwste Evo uit een 2 liter 4 cylinderblok 400 pk weet te trekken. Daarstaat dus een turbo op ter grootte van een Boeing 747. Dit blok heeft een revisie nodig bij elke 7200 mijl. :D :lmao:

Link naar reactie
De stoelen zijn iets té, maar de rest  :D Beetje in de stijl van bmw.

Staat je eigen maserati er ook tussen?

Heb ik geen foto's van online staan helaas, dus die kan ik niet toevoegen. Maar ik ben er niet trots op ofzo.. hij bleek n.l. niet goed te zijn. OLIE LEKKAGE = revisie a 8000 euro. dus ik lig nu in de clinch met de verkoper. Advocaten enzo. Lang verhaal. Daarom heb ik nu pas m'n Z3 gekocht. Ik heb nog steeds m'n geld niet terug.

TIP v.d. week:

Koop een auto alleen (en vooral een Maserati) als je ZEKER weet dat ie goed is.

Dit is n.l. KOSTBAAR :(

overigens lijken die interieurs allemaal op elkaar he. Ik had en combinatie van grijs Alcantara/Leer en voor de rest al dat hout en natuurlijk het Cartier klokje. Motor echter... :rant:

Maar ALS ze het doen gaan ze loeihard (2 turbo's) alleen zo duur in onderhoud. En je weet gewoon dat als je een keer gas geeft dat de eerst volgende revisie een HEEL stuk dichterbij is gekomen :lmao:

Laat dat nu net de achiles hiel zijn van Masaratie en zeker van die bi-turbo...Mijn oude buurman had er zo een, en die stond meer in de garage dan erbuiten. OP gegeven moment had hij hem maar verkocht want rijden was bijna niet meer mogelijk. Je had moeten zien hoe die parkeerplaats eruit zag: helemaal zwart. Nog even en hij moest een milieuheffing gaan betalen.

Overigens bestaan er wel goede exemplaren hoor. Maar die zijn weer redelijk duur. Ik had bijna een andere gekocht die WEL helemaal goed was. Maar de lak van zo'n auto is niet zo goed bestand tegen het Nederlandse klimaat. Dus dat betekent na verloop van tijd overspuiten en da's duur. Garages in Amsterdam zijn ook niet te betalen n.l.

Maar dat alle Maserati's slecht zijn is een misvatting. Ze zijn niet berekent op aftrappen (welke auto wel) en dat worden ze wel vaak. Ook wordt er vaak zelf aan geknutseld omdat het onderhoud voor die auto's duur is. En dat moet je nou net niet doen met een Maser. Een gewone monteur die de kap van een Maserati opendoet schrikt zich een hoedje en zegt:"daar begin ik niet aan" En als ie dat niet zegt moet je wegwezen want dan maakt hij er een zooitje van. Veel te ingewikkeld en.. ANDERS.

Het is trouwens net zo onverstandig om een oude BMW M3 te kopen. Tenzij je een perfect (dus onbetaalbaar) exemplaar vind. In dat geval zou ik dan weer voor de Maserati gaan.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.