Ga naar inhoud

300ste gebruiker


Huub

Aanbevolen berichten

Statistieken

Board Stats Onze gebruikers hebben een totaal van 15.964 berichten gemaakt

We hebben 300 geregistreerde gebruikers

De nieuwste gebruiker is hans D.

Meeste gebruikers ooit online waren 59 op 26 Sep 2004, 15:48

We hebben 300 geregistreerde leden ;) :lmao: ;)

Ivo gefeliciteerd met je succes. B)

Link naar reactie
  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Meeste gebruikers on line was toen ik mijn members gallery link op diverse forums had geplaatst om jouw kleine wedstrijdje te winnen, Huub :D

OooooH ik dacht omdat het mijn verjaardag was :lol::birthday: (26 sep)

Link naar reactie

hoeveel z3 zijn er eigenlijk in NL? als alle 300 members er een hebben is dit een niet te evenaren prestatie!

Link naar reactie
"Hallo, ik ben john, nieuw forum lid, en ik rijd in een vw golfje GTI" Sure, Napoje :lol:

Just kidding :D

sommige zeer actieve leden hebben hun z nog niet grapjas. :birthday:

Link naar reactie
Hoeveel leden op het forum zijn ook lid van de Z3 club??? TIJD VOOR EEN POLL??

Ja! dat zou ik ook wel eens willen weten. Volgens mij zijn dat n.l. totaal verschillende soort mensen... heb ik gemerkt tijdens mijn Collectieve verzekering onderzoek.

Link naar reactie
Hoeveel leden op het forum zijn ook lid van de Z3 club???  TIJD VOOR EEN POLL??

Ja! dat zou ik ook wel eens willen weten. Volgens mij zijn dat n.l. totaal verschillende soort mensen... heb ik gemerkt tijdens mijn Collectieve verzekering onderzoek.

Niet allemaal... :) :D, maar d'r lopen wel bijzondere exemplaren rond... :huh:

Link naar reactie
Hoeveel leden op het forum zijn ook lid van de Z3 club???  TIJD VOOR EEN POLL??

Ja! dat zou ik ook wel eens willen weten. Volgens mij zijn dat n.l. totaal verschillende soort mensen... heb ik gemerkt tijdens mijn Collectieve verzekering onderzoek.

Niet allemaal... :) :D, maar d'r lopen wel bijzondere exemplaren rond... :huh:

Nah ik bedoelde dat de mensen van het forum een ander soort mensen is als die van de "Z3 club"

Link naar reactie

Club, is meer voor mensen die de Z gebruiken om mee te touren. Praatje maken met de mensen, en weer weg wezen. Door de weeks rijden ze in hun tweede auto. Tunen? Wat is dat?

Op het forum is het juist totaal andersom. De eerste woorden die vallen beginnen meestal al met vel... Verl... spoi.... :huh:

Link naar reactie

Ja, maar ik vind het hier zeker niet ordinair. De meesten hier hebben wel een goede smaak en gevoel voor stijl heb ik het idee...

Dat is heel anders als je bij Opel, VW of Japanse merken gaat kijken.

Bij mijn vorige vrienden van het Maserati forum http://www.maseraticlub.nl/board/index.php?board=1 hebben ze het helemaal NOOIT over tuning. Maar ja met zo'n auto ben je ook meer bezig om hem uberhaupt rijdend te houden :rolleyes:

Link naar reactie

Nee, zijn alleen wat beschermings/verbeterings produkten voor te krijgen. Zoals b.v. een karterpanbescherming aan de onderkant (duh :blink: ) om tegen drempels te beschermen. En andere produkten om de ontwerpfoutjes van de italianen te verbeteren.

Maar iets wat ze WEL kunnen is interieurs maken: :rolleyes:

29_OLT0iecyQR.jpg

131_nWB0fkkwzb.jpg

64_jHuSM3DYHO.jpg

64_RYRbwOwKxa.jpg

Link naar reactie

We hebben nu 300 leden :blink: maar het is toch mogelijk via de profielen om na te gaan wie er allemaal een Z3 rijdt. Kunnen we misschien een overzicht maken van de verschillende uitvoeringen.

Wellicht dat we op de portal een vaste rubriek met poll opnemen. Iedereen kan deze dan max. 1x invullen en zo ontvangen we heel simpel meer inzicht in de wensen en voorkeuren van onze leden.

Komen we er gelijk achter hoeveel "slapende" :rolleyes: leden er zijn.

DreamZZZ

Link naar reactie

Voordat iedereen begint over de poll op de portal, ik weet dat er nu een vraag staat over de meeting, maar 19 reacties vindt ik wel erg lauw met 300 leden.

Ik ben te kort lid van dit forum om te weten of deze website poll er altijd al geweest is.

DreamZZZ

Link naar reactie
Veel mensen hebbe in hun profiel staan dat ze in een Z3 rijden.  :lol:  Maar ja, veel wijzer wordt je daar ook niet van.

Zijn de QPErijders beter georganiseerd ^_^ maar daarin tegen komen er maar 3 op de meeting.

Link naar reactie

Is het niet leuk om ook es uit te vinden waar iedereen zit? Dus een poll met 10 steden e.o. of zo?

Trouwens: ik heb een poll geprobeerd (over originalo's of breed&laag-freaks), maar je moet "lijnen" aangeven, en ik snap niet hoe... ^_^

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.