Ga naar inhoud

Youngtimer verzekering


Aanbevolen berichten

^inderdaad via de officiële z3/z4 club collectief voor een eigen taxatie waarde van 18.000. Als er wat gebeurt dan bepalen ze achteraf de echte waarde. De Z is verzekerd tegen wa en brand en diefstal en inderdaad met een kilometer beperking van 12k. Tevens de MG verzekerd, all risk voor een taxatie van 15 k.

Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Ik heb een en ander even door zitten lezen.

Waar ik nu het beste terecht kan is mij niet helemaal duidelijk.

Ik zoek een all risk verzekering tegen taxatiewaarde met lage maandlasten en rond de 10-15k km per jaar.

Met andere woorden, als ik of iemand anders mijn auto total loss rijdt, wil ik er gewoon weer een "nieuwe" (andere) voor terug kunnen kopen.

Kunnen we met de mensen die interesse hierin hebben niet bij een verzekeraar aankloppen en zo extra korting bedingen?

Link naar reactie

Ik zit ook nog steeds met dit probleem. Die verzekeraars gaan er allemaal van uit dat je niet of nauwelijks in je auto rijdt. Ja, zo kan ik het ook. :)

aangepast door HAL2001
Link naar reactie

Ik weet niet of dit mag in verband met de commerciele regels van dit forum maar:

Heren admin als dit niet mag (hoewel ik het niet zou snappen want voor iedereen een voordeeltje) staat het jullie vrij om mijn post aan te passen of te verwijderen.

aangepast door Ruud_19
tegen de regels
Link naar reactie

Ik zie hier een aantal maatschappijen langskomen, is het misschien een idee om te polsen hoeveel mensen werkelijk interesse hebben en dan bij die genoemde verzekeraars een balletje opgooien? samen sta je sterk!

Link naar reactie
  • Administrator

Ik pak dit even op en zal eens polsen bij mijn contactpersoon van grote, internationale verzekeringsmaatschappij X waar ik in mijn Opel tijd alle huurauto's bij had ondergebracht.

Link naar reactie

Ik heb er nu diverse bekeken en verzeker maar gewoon via me eigen tussen persoon. Voor 31, 85 per maand. WA + met inzittenden verz.

Als ik voll.casco wil heb ik taxatie nodig. Das me te lastig, ik wilde hem heel houden, als een ander hem kort rijd hoop ik dat ie verzekerd is. Van de dagwaarde kan ik toch geen andere kopen.

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Via Turien kan alleen via een tussenpersoon zie ik nu. Die heb ik net anderhalf jaar geleden de wacht aangezegd. Dat was, qua kosten, de bottleneck in mijn verzekeringspakket namelijk...

sinds begin dit jaar heb ik mijn M coupe bij Turien ALL-RISK verzekerd als youngtimer (via Meeus verzekeringen).

Ik rijd maar weinig kilometers (<6000km), maar kon op het inschrijfformulier ook meer kilometers aangeven, de premie is daarvan natuurlijk ook afhankelijk.

ervaringen kan ik niet delen, heb gelukkig geen aanspraak hoeven maken op de verzekering.

Link naar reactie
  • Administrator

... Stond wat onduidelijk ...

Kan iedereen gebeuren natuurlijk. Het is nog duidelijker voor mensen die het topic van onder naar boven lezen als je je eerdere - wat onduidelijke - post aanpast via de knop bewerken onder die post.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.