Ga naar inhoud

Even voorstellen!


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Mijn naam is Rowan, ben 23 jaar oud en kom uit het gezellige Eindhoven. Mijn huidige woonplaats is Groningen. Ik ben sinds twee dagen een enthousiaste bezitter van een bmw z3 1,9 uit 1996.

Ik doe momenteel de vliegopleiding in Eelde en Teuge. Naast het vliegen ben ik ook een enorme autogek, na een tijdje speuren viel mijn oog op een zwarte z3 met een zwart lederen/ creme interieur.

In combinatie met de Chrome intake's en de overige chromen accessoires vond ik dit een hele mooie combi. Ik heb de auto al twee dagen kunnen testen en hij bevalt mij dan tot nu toe ook erg goed.

Naast het rijden van auto's sleutel ik ook zelf aan auto's en hoop daarom hier ook mensen met vragen te kunnen helpen, en zelf antwoorden te vinden. Natuurlijk lijkt het me ook leuk om andere z3/z4 rijders te ontmoeten en mee te doen aan ritten.

Link naar reactie
  • 9 maanden later...

Na 70.000 kilometer in de zwarte BMW heb ik nu een zilvere aangeschaft op lpg!

Ziet er op de foto goed uit.

Wat ik me afvraag heb jij van april vorig jaar 70.000 KM gereden ?

Dan heb je er bijna dag en nacht ingezeten neem ik aan.

Link naar reactie

Dankjewel voor de leuke reacties! Ik ben helaas van een 1,9 naar een 1,8 motor gegaan, moet wel zeggen dat het me kwa vermogen niet tegenvalt in deze auto. De auto is echt super netjes! Heb hem van het weekend op de brug gehad en er is echt niks aan op te merken! Interieur is ook nog supernetjes! De lpg tanks is 30 liter en zit in de kofferbak: Is nog wel ruimte voor twee weekendtassen. Het klepje van de lpg tank zit helaas op de achterbumper, maar deze ga ik tzt nog weg werken achter een opklapbare kentekenplaat.

Hoe plaats ik fotos zodat je ze kunt zien op het forum? Dan maak ik nog even wat foto's van het interieur en van de lpg tank en inbouw!

Ad k: ik heb de auto al eerder dan April, maar deze is tussentijds nog eens overgeschreven van mijn naam naar die van mijn vader, vandaar!

Groetjes!

  • Like 1
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.