Ga naar inhoud

Z3 (M) Sportstuur Tanin Rot Individual


Aanbevolen berichten

Hierbij bied ik een M sportstuur aan (zonder airbag), afkomstig uit mijn vorige auto, een Z3 Coupe 3.0i uit 2001.
Ik heb het stuur vervangen door een geheel zwarte variant. Ik heb de auto gekocht
met ongeveer 13.000 km op de teller, en het stuur al redelijk snel vervangen. Het stuur is dus wel gebruikt,

maar dat is nauwelijks te zien - het verkeert in zeer goede staat. De kleur is Tanin Rot/Rood Individual. Hieronder enkele foto's...

DSC06361.jpg

DSC06362.jpg

DSC06363.jpg

DSC06364.jpg

DSC06368.jpg

Op de laatste foto is het verschil met Imola Rood (de interieurkleur van mijn huidige auto) zichtbaar.

In het echt is het verschil uiteraard beter te zien dan op de foto, maar de foto maakt wel duidelijk dat de afwijking
vrij minimaal is. Het ligt uiteraard ook aan de staat van het leer, niet ieder Imola interieur zal precies hetzelfde zijn.

Ik weet niet precies op welke types Z3 het stuur precies past, ik verwacht op alle types, maar zeker ben ik hier niet van.
Misschien dat iemand die het wel weet zo vriendelijk wil zijn om hieronder commentaar te geven.

Normale prijs €85
Forumprijs €65 (onderhandelbaar)

Ophalen (in Enschede) of verzenden.

aangepast door Mus
Link naar reactie
  • Reacties 6
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Als dit stuur af-fabriek in de auto zat zou het ook Traumrot kunnen zijn. Da's een iets andere tint dan taninrot. Coupe 3.0 2001 is volgens mij in Traumrot geleverd.

Link naar reactie

Erg mooi stuurtje voor een hele schappelijke prijs.

Dank u :wink:

Als dit stuur af-fabriek in de auto zat zou het ook Traumrot kunnen zijn. Da's een iets andere tint dan taninrot. Coupe 3.0 2001 is volgens mij in Traumrot geleverd

Had gekund, Traum Rot was inderdaad ook een van de opties, toch is het Tanin Rood.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.