Ga naar inhoud

Flatblade ruitewissers E89


McShine

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Zijn er hier al mensen met ervaringen met flatblade ruitewissers?

Ik heb al eens een goedkope set geprobeerd maar deze wiste zo slecht dat ik de originele er weer op heb gezet. Het wordt voor mij tijd om ze te vervangen , dus vandaar mijn vraag.

Zowieso een beetje vreemd dat de E89 nog van de ouderwetse wissers heeft, maar goed.

Link naar reactie
  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

Heb die van Bosch en ben er erg tevreden over enig minpuntje de rechter wisser sluit op het uiteinde niet helemaal aan

Link naar reactie
  • Administrator

^X2. Bosch Aeroblade is voor de E85 wel de meest gebruikte flatblade. Dat één van de ruitenwissers net niet helemaal aansluit op een stukje van grofweg 4 cm beinvloedt de wiskwaliteit gelukkig niet en de ruitenwissers gaan ook niet klapperen op hoge snelheid (220+ km/h). Ik ben er dik tevreden over.

Hoe dat bij de E89 zit, weet ik niet ... In Engeland lijken ze best tevreden over Bosch op de E89, hoewel ze dat niet echt onderbouwen ...

Link naar reactie

De Bosch had ik zelf ook op de E85, die bevielen goed inderdaad, maar welke nummers heb ik voor de E89 nodig?

Edit: Gevonden in de bovenstaande link: AR22U & AR20U

Ik ga ze bestellen.

aangepast door McShine
Link naar reactie

deze zijn hier niet te duur denk ik,en ik heb daar en account

http://www.auto-und-teile.de/ar551s-a551s-3397118905-bosch-aerotwin-retrofit-scheibenwischer.html

verzend 12,90 tot 3 kg

misschien als er meerdere liefhebbers zijn kunnen we en grotere bestelling plaatsen met mogelijk korting.

aangepast door sandere39
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Heb hier een zo'n 1,5jr geleden een setje imi flat blades uit china voor nog geen $15 gemonteerd... (op een e85)

Had zelf het idee om deze na de winter weer te verwijderen maar ze bevallen eigenlijk nog steeds ontzettend goed en div. vrienden met verschillende auto's rijden er ook al tijden mee...

Mocht er animo voor zijn dan hoor ik het wel! Is toch een stuk goedkoper dan de bosch wissers...

Grt

Link naar reactie
  • 4 maanden later...
  • 1 jaar later...
Zojuist, sandere39 zei:

Ja dat past ik heb nu ook en set op de auto..alleen d rechter pakt net niet het laatste hoekje mee,maar dat stoort niet.

 

 

Lees het nét op engelse forum idd, maar als jij ervaring hebt en niet storend vind, doe mij dan maar setje....

Link naar reactie

ok geen probleem,(indien daadwerkelijk leverbaar)

 

Alleen nog even kijken hoe de verdere distributie loopt dan!

eventueel verzenden naar jullie thuis adres geen probleem maar niet gratis natuurlijk...blijft nog steeds goedkoop ..

of wachten tot ik weer een keer naar vossemeer kom Chris!

Word wel binnenkort trouwens.half september ergens als het goed is...

 

Link naar reactie

Hmm ik denk dat we ffe te enthousiast zijn geweest,die 530 is voor de e85 geloof ik.

Wij hebben voor de e89 de ar551s nodig

 

maakt niets uit maar die heeft lidl niet

https://www.auto-und-teile.de/ar551s-a551s-3397118905-bosch-aerotwin-retrofit-scheibenwischer

 

hier wel en kijk die prijs eens!

Ik kijk nog even verder of het idd de juiste set is en dan zien we verder....

 

Ok ik heb even opnieuw gekeken en idd de AR551s is de set voor de e89.

 

 

Bestel ik drie setjes?? Chris,Karin?

Of nog meer? dat scheelt verzendkosten.

aangepast door sandere39
na onderzoek...
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.