Ga naar inhoud

Flatblade ruitewissers E89


McShine

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Zijn er hier al mensen met ervaringen met flatblade ruitewissers?

Ik heb al eens een goedkope set geprobeerd maar deze wiste zo slecht dat ik de originele er weer op heb gezet. Het wordt voor mij tijd om ze te vervangen , dus vandaar mijn vraag.

Zowieso een beetje vreemd dat de E89 nog van de ouderwetse wissers heeft, maar goed.

  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Administrator
Geplaatst:

Heb die van Bosch en ben er erg tevreden over enig minpuntje de rechter wisser sluit op het uiteinde niet helemaal aan

  • Administrator
Geplaatst:

^X2. Bosch Aeroblade is voor de E85 wel de meest gebruikte flatblade. Dat één van de ruitenwissers net niet helemaal aansluit op een stukje van grofweg 4 cm beinvloedt de wiskwaliteit gelukkig niet en de ruitenwissers gaan ook niet klapperen op hoge snelheid (220+ km/h). Ik ben er dik tevreden over.

Hoe dat bij de E89 zit, weet ik niet ... In Engeland lijken ze best tevreden over Bosch op de E89, hoewel ze dat niet echt onderbouwen ...

Geplaatst: (aangepast)

De Bosch had ik zelf ook op de E85, die bevielen goed inderdaad, maar welke nummers heb ik voor de E89 nodig?

Edit: Gevonden in de bovenstaande link: AR22U & AR20U

Ik ga ze bestellen.

aangepast door McShine
Geplaatst: (aangepast)

Bosch TWIN 532S

aangepast door Jojo
Geplaatst: (aangepast)

groupbuy van maken?

set nummer..

AR551S aangepast door sandere39
Geplaatst:

Goed idee, maar zitten er zoveel E89 eigenaren hier? Wellicht dan iets breder trekken dan alleen de E89?

Geplaatst: (aangepast)

deze zijn hier niet te duur denk ik,en ik heb daar en account

http://www.auto-und-teile.de/ar551s-a551s-3397118905-bosch-aerotwin-retrofit-scheibenwischer.html

verzend 12,90 tot 3 kg

misschien als er meerdere liefhebbers zijn kunnen we en grotere bestelling plaatsen met mogelijk korting.

aangepast door sandere39
Geplaatst:

kost daar 32 eu voor de e89 is ook niet gek

verzend 6,95 per losse set.

Geplaatst:

ik schat in dat er niet veel animo is dus dan toch maar individueel bestellen?

Geplaatst:

Geen probleem, online zijn ze redelijk goedkoop te krijgen.

  • 2 weken later...
Geplaatst:

Heb hier een zo'n 1,5jr geleden een setje imi flat blades uit china voor nog geen $15 gemonteerd... (op een e85)

Had zelf het idee om deze na de winter weer te verwijderen maar ze bevallen eigenlijk nog steeds ontzettend goed en div. vrienden met verschillende auto's rijden er ook al tijden mee...

Mocht er animo voor zijn dan hoor ik het wel! Is toch een stuk goedkoper dan de bosch wissers...

Grt

  • 4 maanden later...
Geplaatst:

en heb je ze ooit nog besteld?

ik heb even goed gekeken en gemeten aan de auto en ik kom op 2 x 530 MM wat dan weer een AR530S aerotwin setje is.

  • 1 jaar later...
Geplaatst:

iemand interesse in zo,n setje voor dat geld?

Geplaatst:

Ja dat past ik heb nu ook en set op de auto..alleen d rechter pakt net niet het laatste hoekje mee,maar dat stoort niet.

Ik ken iemand die in Rauderveen woont misschien dat die er en paar wil bestellen...ik ga t vragen.

 

Geplaatst:
Zojuist, sandere39 zei:

Ja dat past ik heb nu ook en set op de auto..alleen d rechter pakt net niet het laatste hoekje mee,maar dat stoort niet.

 

 

Lees het nét op engelse forum idd, maar als jij ervaring hebt en niet storend vind, doe mij dan maar setje....

Geplaatst:

ok geen probleem,(indien daadwerkelijk leverbaar)

 

Alleen nog even kijken hoe de verdere distributie loopt dan!

eventueel verzenden naar jullie thuis adres geen probleem maar niet gratis natuurlijk...blijft nog steeds goedkoop ..

of wachten tot ik weer een keer naar vossemeer kom Chris!

Word wel binnenkort trouwens.half september ergens als het goed is...

 

Geplaatst: (aangepast)

Hmm ik denk dat we ffe te enthousiast zijn geweest,die 530 is voor de e85 geloof ik.

Wij hebben voor de e89 de ar551s nodig

 

maakt niets uit maar die heeft lidl niet

https://www.auto-und-teile.de/ar551s-a551s-3397118905-bosch-aerotwin-retrofit-scheibenwischer

 

hier wel en kijk die prijs eens!

Ik kijk nog even verder of het idd de juiste set is en dan zien we verder....

 

Ok ik heb even opnieuw gekeken en idd de AR551s is de set voor de e89.

 

 

Bestel ik drie setjes?? Chris,Karin?

Of nog meer? dat scheelt verzendkosten.

aangepast door sandere39
na onderzoek...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.