Ga naar inhoud

Witte knipperlichtglazen koplampen z4


Aanbevolen berichten

Aangezien ik ook maar eens gebruik moet maken van mijn advertentie recht:

Ik ben op zoek naar de witte knipperlicht glaasjes die in de koplampen van de E85/E86 zitten.

Heb je iets, weet je iets te koop let me know !

Link naar reactie
  • Reacties 14
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

De glaasjes los worden zelden aangeboden...pas 1 keer een los glaasje gezien.

Denk dat je echt naar een gebruikte of (nog beter) een kapotte set moet zoeken......succes

Link naar reactie
  • Administrator

^ Rob, het beste dat je kunt doen is Ebay, marktplaats, etc. in de gaten houden en dan los of per set gebruikte koplampen sprokkelen. Facelift of pre-fl, xenon on halogeen maakt dan niks uit: het gaat je alleen om de glaasjes. Hou in ieder geval rekening met een bedrag tussen grofweg Eur 160 en 220 en het nodige uithoudingsvermogen.

De witte glaasjes zijn nooit los verkrijgbaar geweest en ontzettend populair.

Link naar reactie

weet dat de glaasjes niet los zijn, maar dacht misschien bied iemand ze ook los aan ;). hou zeker MP en Ebay in de gaten, maar mocht iemand iets zien en denken, he das wat voor hem dan mogen ze dat hier laten weten of pb'en

Link naar reactie
  • Administrator

maar mocht iemand iets zien en denken, he das wat voor hem dan mogen ze dat hier laten weten of pb'en

jy76.jpg:hypocritesmiley:

Link naar reactie
  • 2 maanden later...
  • Administrator

Ik denk dat DV dat ook op het Engelse forum heeft gezien; namelijk hier. Probleem is dat de betreffende member Marius daar in onmin is vertrokken en dus niet meer beschikbaar is voor vragen ... Het komt er op neer dat je de oranje glaasjes met een dremel zo bewerkt dat je alleen nog een framepje (heel dun buitenste randje + onderbouw) overhoudt en daar een op maat gemaakte flexibele transparante plastic met relief op plakt.

Link naar reactie

Dat wordt te ingewikkeld voor mij Maurits. Als iemand tips heeft waar iets te koop is hoor ik het graag. Ik hou zelf ook m'n ogen open en zal binnenkort ook even een advertentie op het Duitse forum plaatsen.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.