Ga naar inhoud

Windscherm

Individual

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Kunnen de E89-eigenaren mij vertellen hoe de bevestiging van het windscherm werkt? Als je een E89 neemt die zonder windscherm geleverd is, kun je dan makkelijk alsnog het OEM windscherm bevestigen?

Of heb je dat windscherm überhaupt niet nodig en rij je veel liever zonder?

• Reacties 14
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst: (aangepast)

Nu een MG kent überhaupt geen windscherm waar heb je dat nu voor nodig, open rijden is wind in je nek, zalig......

Ohhhh shit, ik ben geen e89 eigenaar.....

aangepast door pampus
Geplaatst:

Het is een standaard klik systeem. Heb hem er altijd inzitten eigenlijk, hooguit in de stad zou ik zonder rijden eventueel maar daarbuiten vind ik hem onmisbaar voor de turbulentie in het interieur. En nu in de winter is hij eruit omdat de kap toch niet open gaat en je dus een beter zicht heb ik de achteruitkijkspiegel.

• Administrator
Geplaatst:

En je kunt hem achteraf (laten) installeren: kost Eur 325,- excl. installatie bij de dealer.

Geplaatst:

werkt feitelijk net als bij de e85 alleen die van de e89 is opvouwbaar.

maar zonder is idd niet echt lekker rijden hoor.

net als bij de e85.

Geplaatst:

ik heb nog niet zonder gereden,hij is er wel eenvoudig uit te klikken maar ik ging er van uit dat t net als bij de z3 veel prettiger is met dan zonder en het zicht in de binnenspiegel is nog altijd beter dan door de kunstof achterruit van de z3 ,ik heb er dus zelfs in de winter nog helemaal niet aan gedacht om hem weg te halen.

Geplaatst:

@sandere39, Opvouwbaar? Die van mij is gewoon een plastic frame, zijn er verschillende types of kan je dat frame losklikken en opvouwen?

Geplaatst: (aangepast)

Plastic frame kan je dubbelklappen en opbergen in opberghoes.

Ik heb via marktplaats een 2de frame gekocht en ben nu aan het kijken of ik er een perplex ruitje in kan zetten, scheelt 's avonds wat betreft het zicht naar achteren met de kap dicht.

aangepast door maRRco
Geplaatst:

een dicht ruitje schijnt nadelig te zijn doordat de lucht/wind niet gedempt word maar gaat terug kaatsen op het ruitje(heb ik wel eens gelezen hier op het forum)

ja opvouwbaar,er zitten knoppen op en als je die gebruikt kun je het schermpje opvouwen.

Geplaatst:

tja ik zeg rtfm,maar ja meestal is dat tegen dovemansoren.

Geplaatst:

Heb ik gedaan, maar zal daar overheen gelezen, italiaans is ook niet echt mijn sterkste punt ;)

tja ik zeg rtfm,maar ja meestal is dat tegen dovemansoren.

Geplaatst:

ik heb wel een engelse voor je is dat wat?

Geplaatst:

als je een europees Engelse hebt graag, ik heb zelf de USA variant. Zal niet veel verschil in zitten though...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen