Ga naar inhoud

Informatie gezocht Alpina Roadster S


M Estoril

Aanbevolen berichten

Beste forumleden,

Als vervanger van onze :m: staat de Alpina Roadster S hoog op het verlanglijstje. Om de BPM te kunnen berekenen heb ik de nieuwprijs in Nederland nodig maar volgens mij de Alpina nooit officieel in Nederland geleverd. Via diverse websites heb ik vier Nederlandse Alpina`s gevonden en volgens de RDW website zijn de BPM bedragen als volgt(kentekens heb ik weggelaten):

  • 02-2004 >> 23263,--
  • 04-2004 >> 22543,--
  • 04-2004 >> 23516,--
  • 03-2005 >> 15174,--

Opmerkelijk is de laatste maar als je uitgaat van de eerste 3 kom je volgens mij uit op een catalogusprijs van rond de 88k. Iemand enig idee of dit klopt? En hoe doe je BPM aangifte van een auto die niet ergens in een prijslijst staat? Alle info is welkom. Ook andere info m.b.t. de Alpina Roadster S uiteraard.

Link naar reactie
  • Reacties 8
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Als je een auto gaat invoeren moet je voor de BPM berekening naar de douane, die zit ook in het pand van de RDW

Volgens mij kun je het verhaal het beste daar voorleggen.

Ik had in 2008 een Duitse V70 edition sport en die was anders dan de Nederlandse,

met een beetje handjeklap kwam ik er toen uit met de man.

Ik had toen wel de auto bij me dus dat was net wat anders dan jouw situatie nu,

maar er werken daar gewoon mensen waar je redelijk mee kunt praten (in Arnhem althans)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.