Ga naar inhoud

Goeie Z3 garage in omgeving Eindhoven?


Aanbevolen berichten

Ik heb wat typische Z3 klusjes die ik nu eens door een dealer wil laten opknappen; deuren goed hangen die lastig open gaan, rechter raam dat elektrisch zwaar open gaat, elektrische kap die eerste 30cm met handje geholpen moet worden, handremkabel strak zetten, etc.. Voor mijn BMW dealer in Veldhoven waar ik tot nu toe alles volgens de boekjes liet doen, is de Z3 een exoot en toen die laatst € 350 moest hebben omdat de achterremschijven teveel roest hadden en de nagelnieuwe remblokken wilde weggooien, ben ik daar na 12 jr weggegaan.

Wie weet een dealer in de buurt van Eindhoven met specifieke kennis van en liefde voor deZ3? Mag klein zijn, als die maar ook APK kan verzorgen. Ik zag v Vuuren in Reeuwijk, maar dat is wel weer erg onhandig ver als er toevallig ook iets in de buurt zit.

Ralph

Z3 3.0 2001

Link naar reactie
  • Reacties 13
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Eéns, Ruud zit niet om de hoek voor als je éven een klusje wilt laten opknappen tussen het boodschappen doen. Maar het lijstje wat je ophoest lijkt me meer dan genoeg reden om er een afspraakje Reeuwijk voor te maken.

En die 30 cm van het dak... je weet dat je bij de elektrisch bediende kap het eerste stukje met de hand behoort te doen?!

Link naar reactie
  • Administrator

Ja het is een pokkeneind rijden, voor zo velen van ons, de één nog verder dan de ander. Het kost mij ook bijna 2u heen en 2u terug vanuit het Oosten, maar al zou je er alleen voor een kentekenplaatlampjeswissel heen moeten, dan nog loont het de moeite, al was het alleen maar voor de gezelligheid :lol:

Link naar reactie

Hoi Raph,

Ik ging vroeger ook altijd naar veldhoven, v hooff, overigens altijd prima geholpen daar.

tot dat ik bij Ruud in Reeuwijk kwam en daar voortaan altijd naar toe ga.

ik vind het wel meevallen de afstand naar reeuwijk, vanuit bergeijk 1uur 15 min., goed te doen.

kost me een klein beetje vrije tijd maar verder.......TOP!

gewoon doen, dan wil je niet meer anders

Groeten Maarten

Link naar reactie
  • 2 weken later...

www.auto8.nl in eindhoven-acht vragen naar Martijn, die heeft vroeger voor hij zelf een garage had bij van roy cars gewerkt waar ze toen veel in die auto's deden. Tel nr nul zes vijf één drie zes nul twee vijf vier. Hij weet veel van BMW's en is niet duur. Ik heb bijvoorbeeld op zijn aanraden een Z3 2.8 in plaats van een MX5 of SLK gekocht en ben daar nog steeds blij mee.

aangepast door 2.5si
Telefoonnummer aangepast. + wat informatie uit PM toegevoegd
Link naar reactie
  • 4 weken later...

Je kunt het autobedrijf T. Meulenbroek (semi BMW dealer) www.tmeulenbroek.nl in Veldhoven proberen.

Zelf (nog) geen ervaring maar collega met BMW 3 diesel heeft er zeer goede en betaalbare ervaringen met dit bedrijf.

Ruud in Reeuwijk is natuurlijk prima en speciaal goed voor de Z3, weet ik ook uit eigen ervaring, maar inderdaad niet naast de deur als je in omgeving Eindhoven woont.

grt

Ruud

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.