Ga naar inhoud

BImmerFest - 1 juni 2014


Aanbevolen berichten

Het grootste BMW evenement van de lage landen keert terug op 1 juni. Wederom zal Trafficport het centrale punt zijn voor alle BMW en new MINI liefhebbers en biedt ruimte tot 2.000 auto’s. In 2013 werden er ongeveer 600 auto’s verwacht, maar de opkomst was met bijna 1200 auto’s een enorm succes. Van youngtimer tot de nieuwe M-modellen, op dit familie evenement zal je de verschillende BMW modellen in alle facetten voorbij zien komen. Een evenement met flink wat aandacht voor auto-lifestyle, (hobbymatig) circuit rijden, after-market accessoires maar vooral veel BMW liefhebberij.


BMW CLASSIC PADDOCK

Een nieuw gedeelte is de BMW Classic Paddock, waar alle aandacht uitgaat naar de modellen waar BMW zijn merk mee op de kaart heeft gezet. BimmerFest roept dan ook alle BMW Classic rijders op om hun trots te laten zien in Venlo. Er wordt veel energie gestoken om juist ook BMW liefhebbers uit België en Duitsland naar BimmerFest te laten komen. Denk aan de volgende modellen: Isetta, 2002, 1600 GT, E3, E9, E12, E21, E23, E24, E28, M1, 2000CS, 3200CS, en de 500, 600 en 700 series.


BMW-Classic-paddock.gifBMW-Paddock.gifBMW-e30-thema.gif


E30 THEMA

De BMW E30: het meest tijdloze model van BMW, wat door een enorme grote groep omarmt werd en nog steeds wordt gezien als de klassieke 3-Serie. Een gedeelte is nu oldtimer geworden en de overige youngtimers gaan langzaam aan richting de oldtimer categorie. BimmerFest verwelkomt dit jaar alle E30 rijders tijdens een speciaal E30 thema. Alle E30 modellen zijn welkom, ongeacht of het een Touring, Cabrio, Sedan, Baur of Coupé is.


EIBACH HANDLING COURSE

Voor de behendige rijder is er de Handling Course (slalom competitie) waarop zij kunnen laten zien hoe vakkundig zij met hun auto om kunnen gaan. Het wedstrijdelement bestaat uit het zo snel mogelijk, maar vooral ook zo foutloos mogelijk, een parcours afleggen. Van beginner tot de ervaren coureur, ongeacht hun niveau en budget, iedereen kan zich aanmelden.


the-6-gathering.gifbmw-bike-corner.gifWet-track-experience.gif


THE '6' GATHERING

Dit jaar staat, naast de E30, zijn grote broer, de 6-Serie centraal en hebben wij daar een speciale actie aan gekoppeld. Elke vooraf aangemelde 6-Serie krijgt gratis entree voor de bestuurder en krijgt een gratis paddockkaart voor de BMW zelf. Of het nu gaat om de klassieke E24 (1976 – 1989) 6-Serie of de modernere modellen zoals de E63/E64 of zelfs de nieuwste F12/F13 modellen uit de 6 serie reeks.


GRATIS WET TRACK EXPERIENCE

Je auto in de slip? Niemand wil het onverwachts mee maken, maar hoe zou jij reageren? De locatie waar BimmerFest georganiseerd wordt is een educatief automotive centrum en beschikt over een ‘gladde’ baan. Wij bieden elke bezoeker de mogelijkheid om gratis deze baan op een veilige manier te ervaren.


ANGELWAX CONCOURS D'ELEGANCE

Geen autoshow zonder verkiezingen en tijdens BimmerFest gaat het vooral om de combinatie van ‘Councours- staat’ en uniekheid. Dit onderdeel geeft ieder model, bouwjaar of type auto een kans in de verschillende categorieën die de Concours d’Elegance rijk is.


Check voor meer informatie de website: http://www.BimmerFest.eu


BimmerFest-flyer.jpg

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Woeps.. Ik ben heel slecht in namen (onthouden) hahaha

Omdat ik vaak op youtube naar de Bimmerfest shows in the US kijk en veel BMW's rondrijden met leuke stickers op ruiten en body, heb ik deze speciaal op maat laten maken..Ik vond het wel geinig voor die dag.

Is voor aan de zijkant voor de voorruit. De sticker wordt aan binnenzijde raam geplakt..

Een in goud en een in zilver kleur besteld.

x8j0.jpg

Cool of niet??

aangepast door raoul
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Vorig jaar ook geweest, was de moeite waard, alleen toen stonden de Ztjes overal verspreid, andere modellen stonden wel bij elkaar??.

Organisatie was toen niet helemaal optimaal want er zou een aparte cabrio area zijn.

Maar er was genoeg te zien dus was toch de moeite waard!

Link naar reactie

Ik heb de organisatie een mailtje gestuurd met de vraag om een Z paddock te openen?

Zijn er zo op voorhand geïnteresseerden om mee te doen met een Eigen Z area? Kosten 5 euro voor een paddockkaart.

Link naar reactie

Ik lees ook mee, als er één contact persoon is kan ik een paddockplaats reserveren voor het aantal aangemelde Z'tjes.
Bekijk deze pagina eens voor alle informatie: http://www.bimmerfest.eu/clubs/bmw-club-informatie

Leuk dat jullie er als groep bij willen zijn, wellicht kan de beheerder van het forum de interesse pijlen door een email naar de gebruikers te sturen.

Link naar reactie

Ik ben er ook, maar help op de stand van het bedrijf van een vriend. Nog niet helemaal zeker of we mijn z3 of een geprepte CSL of GTS op de stand zetten.

aangepast door Fabian
Link naar reactie

Vandaag een mailtje gekregen van de organisatie om een eigen z plekje te maken voor het bimmerfest.

Ik zal ze t.z.t dan ff doorzetten hoeveel Z jes er komen op de Z paddock

Dus bij deze, wie weet er al of ie gaat? Ik zal dan het lijstje ff bijwerken.

Link naar reactie
  • 4 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.