Ga naar inhoud

BMW Z4 ZEER NETTE STAAT 68dkm 2.5liter


Aanbevolen berichten

0236237720001.jpg?1713a6f66195b33b3bcc8c

Z4 is door mijzelf geimporteerd. Heb deze auto bij een officiele dealer gekocht, met jaar garantie. Geen problemen in de afgelopen 3 jaar. Boekje en rekeningen ter inzage.Vorig jaar de banden vervangen, sindsdien 8000 km gereden.Betreft hier een zomerauto waar s winters niet mee gereden wordt.Auto is in topconditie.Ben 55 jaar en zoek nu een auto waar ik wat makkelijker in kan stappen en tevens ruimte voor 4 personen.Functies Beschrijving ABS (anti blokkeer systeem), Airbags, Airco, ASR (anti slip regeling), Bandenspanningcontrolesysteem, Boordcomputer, Buitenspiegels elektrisch verstelbaar en verwarmbaar, Buitenspiegels in carrosseriekleur, ... BMW Z4 Roadster 2.5i Algemene gegevens Kilometerstand: 65000km Carrosserie: Cabriolet (2 deurs) Brandstof: Benzine Bouwjaar: mei 2003 Transmissie: Handgeschakeld (5 versnellingen) Kleur: Grijs metallic APK: Technische gegevens Motorinhoud: 2.494 cc Aantal cilinders: 6 Vermogen: 141 kW (192 pk) Topsnelheid: 235 km/u Acceleratie: van 0 naar 100 km/u in 7,0 sec Gewicht: 1.235 kg Gemiddeld verbruik: 8,9 l/100km (1 op 11,2) Functionaliteit Aantal zitplaatsen: 2 Lengte: 409 cm Breedte: 178 cm Hoogte: 130 cm Laadruimte: 180 liter Financiële gegevens Motorrijtuigenbelasting: € 135 - 154 per kwartaal Kosten Exterieur •Buitenspiegels elektrisch verstelbaar en verwarmbaar •Buitenspiegels in carrosseriekleur •Bumpers in carrosseriekleur •Glas getint •Lichtmetalen velgen 17 inch Infotainment •Radio met cd-speler Interieur •Airco •Boordcomputer •Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening •Leren bekleding •Ramen voor elektrisch bedienbaar •Regensensor •Sportstoelen voor •Stuurbekrachtiging Veiligheid •ABS (anti blokkeer systeem) •Airbags •ASR (anti slip regeling) •Bandenspanningcontrolesysteem •EBD (electronic brakeforce distribution) •Mistlampen voor

  • Side-airbags voor BANDEN ZIJN SPLINTERNIEUW

IK WEET NIET HOE IK HIER FOTOS KAN PLAATSEN VANDAAR EEN LINK NAAR DE ADVERTENTIE OP AUTOSCOUT

http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=236237720

aangepast door Goozeman
Link naar reactie

0236237720001.jpg?1713a6f66195b33b3bcc8c

Even wat ongevraagd advies van mijn kant: ik weet het niet hoor maar ik ben bang dat deze foto de advertentie geen goed doet. Al moest ik er wel om lachen. Het lijkt Bagdad wel. Wat moet het voorstellen? Ik zou de foto lekker voor eigen gebruik houden en niet in een advertentie plaatsen. Succes verder met de verkoop!

  • Like 3
Link naar reactie
  • 5 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.