Ga naar inhoud

Nieuw cabrio dak voor Z3 '98


JGA

Aanbevolen berichten

Voor mijn Z3 '98 ben ik op zoek naar een nieuwe cabriokap.
Iemand ervaring met deze heren "cabrio dak speelman"
Zij monteren “sonneland” dak, is dit ok ?
Te vinden op 2dehands.be
Nederlandse bedrijf.
A.G.Bellstraat 23A (pand coopernet)
7903 AD Hoogeveen.

site: http://www.2dehands.be/auto-onderdelen-accessoires/auto-onderdelen/bmw/bmw-z3-cabriodak-kap-incl-174417481.html
Ze zouden dit aan huis doen.
Prijs : Bmw z3 Cabriodak kap incl montage aan huis 700,-, plaatsing in Belgie zou geen probleem zijn.

Graag wat raad.
Alvast bedankt.
José
Link naar reactie
  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Je zou eens bij Cabrioservice Memelink in Laren (niet bij Hilversum maar in oost Nederland) kunnen informeren. Heb alleen maar positieve berichten, collega van mij heeft daar een nieuw dak laten monteren en kreeg ook een leenauto mee voor een halve dag.

aangepast door SJF
Link naar reactie
  • Administrator

^Jongens, volgens mij is José's eerste vraag of iemand ervaring heeft met de diensten van Speelman. Als ik de zoekfunctie gebruik lijkt dat niet zo te zijn.

Maar zoals terecht opgemerkt: er zijn veel tevreden klanten van Memmelink op dit forum. Op "Memmelink" vind je daar via de zoekfunctie wel voorbeelden van Jose.

Link naar reactie

Bedankt voor je reply Inspector Holmes,

Tis een beetje ver voor mij, ik had het graag wat dichter bij huis.

Wat denk jij van, "cabrio dak speelman", dit zou voor mij makkelijk zijn, ze komen voor 700€ dit zelfs aan huis doen in Belgie.
Zij monteren “sonneland” dak, is dit ok ?

http://www.2dehands.be/auto-onderdelen-accessoires/auto-onderdelen/bmw/bmw-z3-cabriodak-kap-incl-174417481.html
Te vinden op 2dehands.be
Nederlandse bedrijf.
A.G.Bellstraat 23A (pand coopernet)
7903 AD Hoogeveen.

Bedankt

José

aangepast door JGA
Link naar reactie
  • Administrator

^ik heb er zelf geen ervaring mee, maar op diverse andere fora lees je goede berichten over Speelman (bv. het Nederlandse Audi en het Nederlandse Saab forum). Sonnenland is de aanduiding van de stof die gebruikt wordt; echte Sonnenland stof is kwalitatief hoogwaardiger dan veel andere vervangende stoffen en wordt door sommige fabrikanten ook voor de originele kappen gebruikt ...

Link naar reactie

Nooit van gehoord. Klinkt wel aantrekkelijk. Je kan nog overwegen te informerem bij concurrenten voor een dak incl. Binnenhemel of misschien een sonnenland acoustic versie, waardoor het stiller is in de Z3. Cabrioservice Memelink heb ik hele goede ervaringen mee, ook een mooie omgeving daar dus een middagje of ochtend wandelen. Zie topic Z8 softtop voor meer info over memelink. Succes. Mochten ze goed werk afleveren, dan horen we dat graag ;) als er positieve reacties op bv audi of saabforum zijn, kan je denk ik wel met vertrouwen je dak door hun laten vervangen.

Link naar reactie

Ik ga volgend jaar ook naar Memelink voor een nieuw dak, maar dat wil niet zeggen dat Speelman niet goed zou zijn.

Als hij voor € 700,- vanuit Hoogeveen naar België kan rijden om een nieuw dak te plaatsen is ie zeker niet duur.

Link naar reactie

dbr,

Welke cabriokap heb je laten plaatsen, en mag ik weten hoeveel je ervoor betaald hebt.

Bij Cabrioservice Memlink vragen ze 825€ maar dan heb je wel de BMW SoftTop Acoustic Z8 style inclusief montage.

Mvg

José

Link naar reactie

Hoi JGA,

Gisteren heeft Speelman het bij mij komen vervangen.

Heel mooi kwaliteitsdakje, vriendelijke kerels en op anderhalf uur was het klaar.

Kan ze alleen maar aanraden!

Link naar reactie

He,

Ik ben gisteren bij Memelink geweest, de Z8 style akoestisch staat erop.

Echt een aanrader, nogmaals bedankt Memelink voor de schitterende werk.

P.S Ik heb daar ook een ser Z3 zetels gezien die hij zelf opnieuw heeft bekleed met leer, ik moet zeggen dat het echt vak werk is , knap gedaan.

In aktie

20140113_173727.jpg

Snel he :clapping:

20140113_173738.jpg

En toen was de auto klaar

20140114_063616.jpg

20140114_063627.jpg

Memelink, op en top goed :guitar:

José

aangepast door JGA
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.