Ga naar inhoud

Later Blue Tooth modus installeren mogelijk / kostbaar?


JJV

Aanbevolen berichten

Beste forummers,

is het mogelijk om achteraf (die ene optie die de koper van mijn ZZZZ nu net niet heeft aangevinkt) de Blue Tooth optie / module te installeren in mijn auto?

Enig idee wat dat kost?

Alvast bedankt :) Jelmer.

Link naar reactie
  • Reacties 9
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Kan inderdaad. Nieuw bij de bmw errug duur. Het is niet alleen de module voor de bleutooth. Maar er komt nog meer bij kijken qua kastjes en dingentjes ondanks voorbereiding. Kwam bij de dealer met een paar onderdelen op al meer dan 300 euro, en had ik nog niet alles. Ik zei toen stop maar.

Parrot heeft een kastje wat evt icm met een 3000 of 3100 de knoppen overneemt van je stuur. Ik heb hier geen ervaring mee maar wil het van de winter kopen en inbouwen.

Link naar reactie

Ik heb fabrieksaf Bluetooth ingebouwd, ben blij dat het erin zit en werkt wel oké maar zou het niet in (laten) bouwen als het echt (veel) moeite kost.

De interface is toch wel wat verouderd, door het telefoonboek bladeren werkt, maar is niet heel handig vind ik zelf. Verder heb ik ook wel eens dat hij gekoppeld is, maar toch ineens via de luidspreker van de telefoon werkt (maar dat kan ook aan de combinatie met iPhone liggen).

Misschien dat andere partijen wat beters hebben zoals bijv. Parrot inderdaad. Wat ik bijvoorbeeld wel mis is A2DP (muziek over bluetooth), dat doe ik nu via een aux kabeltje, werkt ook wel prima, maar als zowel muziek als telefoneren handsfree kan zou het mooiste zijn..

Link naar reactie

Kan je op zo'n auxkabeltje niet een losse/universele a2dp ontvanger aansluiten?

Of kan je dan niet meer koppelen met de carkit?