Ga naar inhoud

Bezoek LeMans en/of Goodwood 2014


Aanbevolen berichten

Een bezoek aan de 24h van Lemans, dat heb ik al jaren in m'n hoofd. Ben er nog nooit geweest. Even als Goodwood.
Wil er komend jaar naar toe gaan in mijn Z3. In een tentje overnachten, zoals het hoort. En de sfeer meemaken + fotograferen.

Zijn er andere Z3/4-ers die daar voor in zijn?

Hoor het graag!

Link naar reactie
  • Reacties 10
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hoi,

24 uur van lemans is op 14 en 15 juni 2014

Ik ben er ook nog nooit geweest en dat lijkt me super gaaf

goodwood festival of speed is op 26-27-28-29 juni

daar ben ik nu drie keer geweest, het is echt helemaal top.

overtreft al je verwachtingen op autogebied!

je hebt ook niet genoeg aan 1 dag om alles te kunnen zien daar.

http://www.goodwood.co.uk/festival-of-speed/about/about.aspx

ik ben er wel voor in!

groeten maarten

Link naar reactie

Leuk die reacties van jullie! Ik heb nog geen concrete plannen, maar ik denk er sterk over om ze beiden te bezoeken.

Zoals je onderaan mijn avatar kunt zien, ben ik ook een fanatiek wielrenner & mountainbiker. Afgelopen 2 jaar veel gefietst en maar weinig met de Z3 gedaan. Deze 2 hobbies zijn dan eigenlijk ook elkaars concurrenten...

Komend jaar ga ik dat omdraaien; lekker veel touren met de Beamer, en mooie auto-evenementen bezoeken. In mijn hoofd heb ik het bezoeken van de 24H du Mans, GoodWood en ooit een keer de route van de Mille Miglia rijden.

Ik moet me zelf er nog in verdiepen in e.e.a. Suggesties, tips & ideeën welkom!

Maar tof dat er interesse is!

Wordt vervolgd...

Link naar reactie

Ik zie op de site van TicketTravel dat er al een aantal campings gereserveerd zijn... Niet te lang wachten met actie ondernemen.

De site van lemans24uur.nl is interessant. Twee NL-jongens die al een paar jaar naar LeMans gaan delen hun ervaringen. Ook op hun forum staat info.

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Heb zojuist bij TicketTravel een ticket 'Staanplaats Algemeen' + een Campingplaats Beauséjour (C3) geboekt.

Plan is om vrijdag de 13e ( :blink:) om 06.00u naar Le Mans te vertrekken en dan halverwege de middag daar aankomen. Ik wil zondag na de race weer naar huis vertrekken.

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Zijn er andere Z3/4-ers die hier voor in zijn?

Hoor het graag!

Link naar reactie

Ik ga ook naar de 24h van LeMans, samen met een groep vrienden, totaal 5 man. Mijn Z4 gaat sowieso ook mee, heb geen idee op welke camping we staan, de kaartjes zijn door iemand anders geregeld, maar wellicht treffen we elkaar daar. Ik laat nog wel even weten zodra ik weet welke camping. Hebben dezelfde planning, vrijdag heen en zondag weer naar huis.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.