Ga naar inhoud

Is de comfort schakeling knipperlichten z4 te programmeren?


Blackwwz3

Aanbevolen berichten

Heb sinds kort een computer met dis en sss program.

Nu zag ik in de handleiding van sss program dat je bij de z4 de mogelijkheid hebt om te kiezen tussen 1 of 3 keer knipperen.

Echter als ik de computer heb aangesloten aan de auto zie ik die optie niet, wel de andere opties. Klopt dit of is het autoversie afhankelijk, of moet je dit ergens anders instellen in de software?

Of is het een fout in de handleiding van sss program.

Groet Leon

Link naar reactie
  • Reacties 9
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Volgens mij kan het wel met NCS expert. Ik heb geen ervaring met SSS, maar ik kan me haast niet voorstellen dat NCS expert iets wel kan wat SSS niet kan. SSS is volgens mij de officiele dealertool voor dit soort zaken.

Link naar reactie

GuidoK, bedankt voor je reactie, NCS expert ken ik niet dus weet niet of het daarmee wel kan. In de SSS als ik ingelogd ben in de auto zie ik het niet staan in ieder geval, of heb jij een facelift.

Sanere39, bedankt voor je reactie, ik denk dat dat idd de enigste optie is, de E85 loopt natuurlijk door. Weet jij of het dan niet alsnog te programmeren is? of wordt dat heeel lastig om zoiets te doen?

Groet

Leon

Link naar reactie

Nee ik heb geen facelift en heb de knippers ook niet zo geconfigureerd.

NCS expert zou moeten komen bij je INPA installatie (of althans: het is deel ervan als je dat aanvinkt).

Zie hier een toelichtend verhaal van een ander forum:

http://forums.m3cutters.co.uk/showthread.php?t=33054

De functie heet CYCL_TI_BLK

Volgens deze bron (pdf bestandje) zou het ook op een pre FL z4 moeten werken, maar ik heb het nog nooit geprobeerd.

http://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=11&ved=0CC8QFjAAOAo&url=http%3A%2F%2Fwww.muga-uk.co.uk%2Fz4%2Fbmwz4e85-86revA.pdf&ei=RliCUpekK_LT7Aa0gYHgAQ&usg=AFQjCNFnKH8yAE3iGLe7abTLUlNiUXTHpg&sig2=hx7fo8bYrZN5MJtC_MueuQ&bvm=bv.56146854,d.ZGU&cad=rja

Ik heb sowieso nauwelijks met ncs expert gewerkt (alleen een keer gekeken of het werkt....)

edit:

Oh wacht ff; ik lees die bron niet goed; die geeft aan dat het alleen mogelijk is met een intravee of soortgelijk apparaat.

Het gaat dus waarschijnlijk niet werken op een pre fl.

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.