Ga naar inhoud

The men (m/v) behind the machines..


Superduper

Aanbevolen berichten

Dit onderwerpje is om te kijken wie er belangstelling heeft om wat meer te weten van de mensen die regelmatig op het forum te vinden zijn, maar waarvan soms de namen zelfs niet bekend zijn door de aliassen. We hebben allemaal een gemeenschappelijke hobby (BMW Z3 natuurlijk) maar delen misschien nog wel meer (GTR racing bijvoorbeeld..).

Op geheel vrijwillige basis kan je hier wat personalia kwijt, eventueel met foto zodat we voor een meeting even kunnen studeren en elkaar hartelijk begroeten!

Uiteraard hier de aftrap: (ik zal er in het begin nog wel eens in editten)

Superduper is de internet alias van Ies Nijman. Die alias komt uit een of ander liedje van een zomergroepje (was het aqua??) wat erg bleef hangen. Het komt was ook volgens mij in het eerste jaar Z3 rijden een hit(je).

Ik ben 32, woon in Huizen NH en rijd nu een jaartje of 5 Z3, waarvan de huidige 3.0 de eerste 2.8 opvolgde. Uiteraard geheel verslaafd vanaf het begin en daarom ook een tweede z3 gekocht voordat de goeie allemaal weg zijn en geen z4 of porsche...

In het dagelijks leven heb ik een duidelijke split personality: ik prop een voltijd baan als wetenschapper aan de universiteit diergeneeskunde (Dr. Superduper :lmao: ) in 4 dagen, en in de tijd die er nog vrij is run ik een druk computerbedrijf. Dit laatste is mijn manier om de Z3 te rijden ;)

Samen met mijn vrouw Mirjam rijden we graag in de BMW rond, maar sinds de geboorte van onze dochter Laura op 9-5-2004 kan dat maar zelden ;)

Ik rijd de Z3 dagelijks door de file en door het land, en dat bevalt me prima (meer dan zelfs!). Ook in de winter. De dealer klaagt wel over het oplopen van de kilometerstand, want dat verminderd de waarde! Fuck de waarde! Ik rij graag in de auto, daar heb ik hem voor ! :D

Aangezien ik meestal de fotos maak, sta ik er bijna nooit op (en dat wil ik graag zou houden ;) ). Even eentje dan maar zonder BMW..

normal_048_DSCF2800.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Tja,

Ik heb geen alias: ik heet Ivo.

32 jaar alweer :D en in het dagelijkse leven Account Manager (oftewel vertegenwoordiger) voor glasvezel meetapparatuur (dus heb je een glasvezelnetwerk? ik kan je helpen :D ). Verder heb ik een eenmanszaak voor het bouwen van websites :)

Daarnaast eigenlijk maar 1 grote hobby: uit een vliegtuig springen ;)

In het dagelijkse leven verplaats ik me in een Peugeot 407 HDi (heb hem nu een week, 1.750 km :D ) en Elly (waarmee ik samenwoon) in de M Coupé.

24.jpg

aangepast door Ivo
Link naar reactie

Prima idee Superduper, maar is het niet mogelijk om deze informatie alleen zichtbaar te maken voor geregistreerde leden. Dit maakt de drempel voor sommigen onder ons wel iets lager om zich "bloot" te geven.

Persoonlijk vindt ik de optie Private Mail meer geschikt om elkaar meer te informeren. Het is niet altijd wenselijk om zaken open en bloot op het internet te zetten.

Groeten DreamZZZ

Link naar reactie

Alias: SledgeHammer

Gelacht: M :D

Naam: Danny Mertens

Leeftijd: 20

Opleiding: Werktuigbouwkunde HTS Hogeschool Zuyd

Hobby's: Z3, computer

Nadat ik voor mijn rijbewijs op 19 jarige leeftijd geslaagd was(nooit scooter gereden), kreeg ik een paar maanden later de kans om een zilveren Z3 te adopteren. Vrouwtje was op zoek naar een SLK die op dat moment nergens 2de hands te koop was, dus de verkoop ging niet door. :)

Weekje later in Apeldoorn twee bedrijven bezocht. De eerste bood een oxford groene 1.9 aan. Automaat, complete sebring uitlaat en tegen meerprijs 18" lichtmetaal. Ik vertrouwde het niet helemaal en kon mij goed voorstellen dat die Z best wel eens flink misbruikt kon zijn. En ja, een automaat :D

We liepen binnen bij bedrijf #2, en daar stond die, mijn bmw Z3 1.9 in atlanta blauw. Die kleur heeft mij over de streep getrokken. Auto zat perfect in de lak (op 2 puntjes na) en daar gaat het immers om. Interieur was een beetje saai maar daar kon verandering in gebracht worden.

En die verandering kwamen er al snel. Het z3forum was ontdekt!!!! ;) Met de vele tips en tricks is mijn auto langzaam aan het morfen:

morffront3oc.jpg

morfback8eo.jpg

Naast mijn Z sleutel ik ook nog wat aan computers, zowel hardware als software matig. Uit deze wereld komt ook mijn bijnaam. Ik ben niet vies van een goed potje online counter strike. Daarin speel ik onder de naam [-6Th G-] SledgeHammer. Vandaar.... :D

Owja, ik ben in levende lijve te bezichtigen op de open dag, handtekeningen worden uitsluitend tussen 11.00 en 12.00 uitgedeelt. Tegen meerprijs... :D

Of je kijkt even in de membersgallery ;)

Link naar reactie
Prima idee Superduper, maar is het niet mogelijk om deze informatie alleen zichtbaar te maken voor geregistreerde leden. Dit maakt de drempel voor sommigen onder ons wel iets lager om zich "bloot" te geven.

Persoonlijk vindt ik de optie Private Mail meer geschikt om elkaar meer te informeren. Het is niet altijd wenselijk om zaken open en bloot op het internet te zetten.

In de geboortedatum van je dochter Laura, heb je volgens mij een vergissing gemaakt. Want ze is al behoorlijk groot voor een ongeboren kindje. :D

Groeten DreamZZZ

Misschien dat Ivo inderdaad dit topique kan verplaatsen naar een members only section (als dit bestaat?). Ik zal het even vragen.

Uiteraard is iedereen vrij om te beslissen welke info hij liever voor zichzelf houd. Maar rondmailen vind ik iets te opdringerig :D ;)

BEdankt voor de datumtip, stomstom. :)

Link naar reactie
Een Members Only Section lijkt me wel op zijn plaats inderdaad. Als het mogelijk is. Moet m.i. kunnen. Op de duiksite van onze vereniging hebben we ook een met wachtwoord beveiligde sectie waar alleen door de webmaster toegestane leden op kunnen.

Albert, deze topic (en de hele praatgroep) is nu alleen door Forum Leden te zien en te posten :)

Link naar reactie

Ah Nu ik:

Alias Napoje: Aangezien ik ontwerper ben gebruik ik in ontwerpen veel faketekst. Het leukste vind ik het zelf wat onzin te verzinnen en zo stond er ooit boven een magazine dat nog een naam moest krijgen Napoje. En sommige lolbroeken op mijn werk zijn mij zo gaan noemen vandaar.

Ware identiteit: Leonard

Lokatie: Noord Holland, tussen haarlem en alkmaar aan de kust.

Werk: Grafisch- en Webdesigner

al weer 37 jaar van de wereld

Aangezien het laaaaaang duurde alleer ik besloot toch maar eens een rijbewijs te halen, is dit pas mijn 2e auto. Ik dacht ik voor die 15 km naar mijn werk hoef ik niets bijzonders en kocht een belachelijke gifgroene Suzuki Alto. Maar naar ik iets langer reed merkte ik wel dat de prestaties en het imago van deze 'bolide" al snel niet meer op gelijke voet stond met mijn wensen. Dus wou ik een andere... De eisen in volgorde van belangrijkheid: Moet er goed en apart uitzien, moet niet te sloom zijn. Moet van een solide betrouwbaar merk zijn. Moet niet vreselijk duur zijn in verbruik onderhoud, en het liefst een automaat, want ik ben een luie hond :) Eerst wou ik een Mini cooper (s) maar die zijn tweedehands onbetaalbaar. Dus viel mijn oog op de Z3 die aan al die eisen voldeet en meer dan dat, nog geen dag spijt al zou een grotere motor toch wel welkom zijn. Heb er nog niet al teveel aan gedaan maar dat komt nog wel. Allereerst heb ik er nieuwe wielen onder gezet, een armsteun gemonteerd en er komen (hopelijk) zo snel mogenlijk rolbeugesls op.

DSC02479.thumb.jpg

post_12_1100347866.thumb.jpg

Link naar reactie
Ivo,

goed dat je dit zo snel hebt aangepast. Waar is trouwens avator gebleven??

Als ik alles rond heb rondom mijn nieuwe ZZZ zal ik me ook voorstellen.

DreamZZZ

Klaaz zijn surfer zal plat liggen en misschien dat hij nu eindelijk zijn langverwachte aansluiting aan het aansluiten is :)

Link naar reactie
Die alias komt uit een of ander liedje van een zomergroepje (was het aqua??) wat erg bleef hangen.

Super Trooper van Abba? Super Duper van Aqua?? :)

Je bent beroemd!!!

B00005NI6E.01.LZZZZZZZ.jpgSuper-Duper_Sandwich.jpgB0002AOPOA.03.LZZZZZZZ.jpgToyroomSEPT2004.jpgsuper_duper_weenie.jpgzvex_superduper.jpg

Link naar reactie
Weekje later in Apeldoorn twee bedrijven bezocht. De eerste bood een oxford groene 1.9 aan. Automaat, complete sebring uitlaat en tegen meerprijs 18" lichtmetaal. Ik vertrouwde het niet helemaal en kon mij goed voorstellen dat die Z best wel eens flink misbruikt kon zijn. En ja, een automaat :)

Grappig daar ben ik ook nog achteraan geweest. koste iets van 14.000 € nietwaar?

Link naar reactie
Die alias komt uit een of ander liedje van een zomergroepje (was het aqua??) wat erg bleef hangen.

Super Trooper van Abba? Super Duper van Aqua?? :rolleyes:

Ken je klassiekers: het was een nummer van Toybox: superduperman. Maar verder is het een redelijk ingeburgerd VS woord. (ABBA in een cabrio draaien??? Ik ben de STIG niet!!)

Link naar reactie
Ken je klassiekers: het was een nummer van Toybox: superduperman.

Ja, echt een klassieker van klasse. Wat een tekst, ook! :blink:

Superman is on the air

I'm flying in my super red underwear

His sexy dress is turning me on

I feel kinda hot when i'm puttin' it on

:rolleyes:

Link naar reactie
  • 7 jaren later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.