Ga naar inhoud

hoe nu verder?


Zz2

Aanbevolen berichten

Beste deskundige,

In mijn Z3 van "96 zit geen handig kastje achter de stoelen, maar een zwarte brood trommel:


32v9.jpg

Deze brood trommel is verbonden met een ander vaag kastje dat in mijn koffer bak verstopt zat.

v2w2.jpg

Nu heeft de hifi meneer mijn uit gelegd dat de daar gekochte radio direct kon worden aan gesloten op de zwarte brood trommel.

Dat zal best kunnen, maar nu gaan er veel meer draadjes naar toe en het vage kastje in de koffer bak het ook wel 20 draadjes.

Nu ken ik meneer BMW al een tijdje en die gebruikt geen 20 draadjes als het ook met 2 kan en ik geloof dat hifi zaken graag dingen door knippen en vervangen door hun eigen zooi.

Maar ik ben nog van de oude generatie die eerst wil weten waarom het met twee draadjes ook kan.

Dus is er iemand die hier verstand van heeft of weet waar de kennis te vergaren is?

Nu ben ik naar een oude BMW meneer geweest een dorp verder, maar die had nog nooit z'n broodtrommel gezien en volgens de hifi meneer zijn ze ook 2e hands aardig aan de prijs dus wil ik niets stuk maken.

Al vast bedankt,

Peter Gemen

Link naar reactie
  • Reacties 2
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Bedankt voor je reactie Cor! maar ik wil de originele BMW niet meer gebruiken. Deze kan alleen in de Japanse regio zenders ontvangen en daar kom ik niet zo veel. Ook cassettes en CD's zijn niet meer van deze tijd. Dus wil ik weten wat ik van de originele set ik kan gebruiken, versterker en/of bas ding. De andere speakers worden al vervangen. Ik heb het dikke Z boek maar dat kan me in dit geval ook niet helpen.

Groet,

Peter

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.