Ga naar inhoud

Achterruitje softtop Z3 vervangen


funrazor

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen!

Ik ben funrazor en ik ben sinds anderhalve maand in bezit van een zwarte BMW Z3 Roadster 1.8 uit 1996 met bijna 146.000 km op de teller (ik zal nog wel eens foto's posten). Hiervoor had ik een E36 318 tds Compact maar ik was al langere tijd gek van de Z3 modellen.

Een minpunt bij aankoop was wel dat het achterruitje helemaal dof geworden is en niks helpt hier tegen. Ik heb al het ruitje proberen polieren, pasta aanbrengen... De enige oplossing zal het vervangen van het achterruitje van de softtop zijn.

Weet iemand hier toevallig een goed adres voor om dit te laten doen? Ik woon zelf in België maar de mogelijkheden hier lijken me vrij beperkt. Iemand die hier toch een adres zou kennen of in Nederland (bij voorkeur dan provincie Zeeland)?

Alvast bedankt voor de reacties. ;)

Link naar reactie
  • Reacties 5
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Nou, als je toch op het forum gaat zoeken hoe je foto's kan plaatsen, kun je misschien ook even zoeken naar wat anderen hebben geschreven over het vervangen van het ruitje. Dacht je nu echt dat je de eerste was met die vraag?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.