Ga naar inhoud

top tien laagste kilometerstanden


M3tje

Aanbevolen berichten

Gezien het feit dat er nu een top tien bestaat voor de hoogste kilometerstanden moet er ook maar een voor de "weinig" rijders komen.

Wel het bouwjaar erbij vermelden, dan kunnen we er een eerlijke top tien van maken.

Ik trap maar ff af,

Z4 77000 2004.

Link naar reactie

Eigenlijk vind ik dat er gekeken moet worden naar het gemiddelde per jaar vanaf datum eerste toelating.

Een Z4 uit 2011 met 35.000 op de teller heeft relatief gezien meer gelopen dan een Z3 uit 1996 met 35.000 op de teller.

Ik heb een Z3 2.8 (facelift) met 146.666km op de teller.

Auto is van september '99.

Link naar reactie
  • Administrator

Eigenlijk vind ik

Dat mag, zou even contact opnemen met onze Kroket dan kan je het forum kopen en dan mag je ''ik vind'' veranderen in ''ik bepaal dat'' :Ghelyon:

Link naar reactie
  • Administrator

Eigenlijk vind ik...

Bovendien 1: zou de TS dat niet al bedoeld hebben met bouwjaar vermelden --> eerlijk?

Bovendien 2: de TS heeft geen exclusief recht op het starten / aanvullen van kilometerstandentopics. Dus als TS jouw suggestie niet overneemt (kwestie van in het staatje dat naar ik aanneem nog volgt even kms per jaar opnemen), staat niets er aan in de weg zelf alsnog een dergelijk topic te beginnen of dit topic op dat punt aan te vullen ...

Link naar reactie

Nou, beste admin, ik ben de voorzichtige mening toegedaan dat de laagste kilometerstand bepaald word door de kilometerstand gedeeld door het aantal jaren dat de auto bestaat.

Overigens ? Wat zou een forum als dit op moeten brengen?als ik zo vrij mag zijn, pure interesse hoor

Link naar reactie
  • Administrator

^ Ofwel gemiddelde kilometers per jaar en daarmee voldoe je dus aan Ivo's wensen zou ik zeggen ... Hoeft Ivo zelf ook geen topic meer te beginenn, wat wordt het hem toch weer makkelijk gemaakt ;)

En wat een forum als dit kost wordt volledig bepaald door of wat de ene gek ervoor geeft wordt geaccepteerd door de andere gek. :party: Vraag en aanbod dus, waarbij zowel aan de vraagzijde als aan de aanbodzijde weinig partijen actief zijn.

Link naar reactie
  • Administrator

^dat is natuurlijk helemaal waar, en dus - om met meneer Kaktus te spreken - applaus voor jezelf! :clapping:

Maar toch is er maar één die uiteindelijk de rekeningen van het forum betaalt ...

Dat gezegd hebbende: het ging hier om de laagste kilometerstanden, berekend volgens de formule Ivo ...

Link naar reactie
  • Administrator

Maar toch is er maar één die uiteindelijk de rekeningen van het forum betaalt..

Waar van een (groot) gedeelte uit donaties door de leden wordt bekostigd ;)
  • Like 1
Link naar reactie
  • 1 jaar later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.