Ga naar inhoud

Instaplijst

HAL2001

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn instaplijsten zijn gecorrodeerd. Nu heb ik al even gezocht op het forum maar elke keer wordt er gesproken over complete lijsten. Dus het zwarte kunststof inclusief de metalen lijsten. Maar uit de tekening op Realoem begrijp ik dat de metalen lijsten misschien ook wel apart zijn te vervangen. Of heb ik het mis? Ik zie ze in elk geval niet los staan op de tekening. En wat is het verschil tussen alle varianten? Wie weet meer?

126.png

• Reacties 7
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Het is wat onduidelijk, maar voor zover ik kan zien zit het verschil alleen in het opschrift: "Roadster", "Coupe","Individual" en "M".

Geplaatst:

Mmmm.... ja. Dom van mij. Maar het is dus niet zo dat alleen de metalen lijst los te krijgen is volgens mij.

Geplaatst:

je hebt dan wel iets wat een andere coupe rijder niet heeft.....dan heb je dus eigenlijk "Individual" ach weet je...ik weet het ook niet meer... :lol:

ik geloof niet dat het een groot prijsverschil is als het er überhaupt al is....

Geplaatst:

Net geinformeerd: 39,76 per stuk... Een kleine 80 euro dus voor 2.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen