Ga naar inhoud

chrome kachel ringen


Guido

Aanbevolen berichten

Hi,

Ik vind die chrome kachelringen van de face lift modellen in het interieur erg mooi. Nu heb ik van horen zeggen dat deze ringen net groter zijn dan die van de pre facelift. Zijn er uberhaupt wel chrome kachel ringen voor pre facelift of zijn ze toch wel universeel?

Mvg.

Guido

Link naar reactie
  • Reacties 6
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Mogge Guido,

Ik heb voor mijn 96er (ook pre-facelift ) bij Bartho Braat chrome ringen besteld...hij had 2 soorten brede en smalle wel met dezelfde diameter uiteraard.

voor € 49,- incl. verzendkosten. Er zit plakspul op de ringen en een doekje met alcohol om het zooitje vooraf eerst schoon te maken. En daarna lekker plakken....werkt super!

Hier heb je de link: http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/bmw-onderdelen/m699015588-bmw-z3-chrome-ventilatie-ringen.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

Succes!

Gr.

Ed

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Ik heb ze besteld via ebay. Passen perfect, met een plakkerige kit aan de achterkant van de ring, maar ze blijven echt perfect zitten en zien er heel goed uit.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Bij bartho braat 50 euro, voor 3x chrome ring. Cabrio Care hweft ze voor 40,- incl. Verzendkosten en op Ebay is het voor zon 29 euro gem incl. Verzend. Het is best wel prijzig voor drie ringetjes, ik twijfel nogsteeds. Ik weet echter niet of er verschil zit in de drie, kan zijn dat bartho braat betere ringen heeft, dikker of juist smaller etc.

aangepast door Guido
Link naar reactie

Ik heb me tijden terug ook verbaasd over de prijsverschillen in zulke relatief simpele onderdeeltjes...

Uiteindelijk heb ik de knoop doorgehakt en via (als ik me niet vergis) eBay een setje kachelringen besteld: die pasten prima en zitten er nu weer een jaartje of twee in.

Braat, BRMS en dat soort bedrijven zijn praktisch omdat ze 'alles onder 1 dak' hebben voor je ZZZ, maar daar betaal je ook naar: hun prijzen -vaak ook voor BMW OEM onderdelen- zijn substantieel hoger dan elders.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.