Ga naar inhoud

Gezocht schakelaar voor ruitbediening Z3


Aanbevolen berichten

  • Reacties 8
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb wel een adresje waar je na kunt vragen, gisteren mijn sirene en deur rubbers gehaald

In PM staat het telefoonnummer van Marcel Kuyer, goede gast leuke prijzen, laat mijn naam maar vallen :-) had namelijk gezegd dat ik mensen naar hem zou verwijzen.

Hij heeft ook nog een 1900 motor liggen met 80dkm op de teller voor de liefhebber, vraagprijs 400 euro

Als je hem toch spreekt, ik zoek nog dat luchtroostertje recht op dash :-)

Als ie dat nog heeft ghoor ik het graag die van mij klikt niet meer vast :-)

Hierbij de marktplaats link http://link.marktplaats.nl/683758463

aangepast door MarliesRoy
Link naar reactie

Ik heb toen bij de dealer een schakelaar besteld en was toen 50-55 euries kwijt ook met de witte achterkant zoals die van jou. Blijft een hoop geld voor zo'n klein ding....

Had ook al even gebeld met de dealer en inderdaad 52 euries, zijn ze nu helemaal van de pot gerukt :rant::rant:

Ik heb wel een adresje waar je na kunt vragen, gisteren mijn sirene en deur rubbers gehaald

In PM staat het telefoonnummer van Marcel Kuyer, goede gast leuke prijzen, laat mijn naam maar vallen :-) had namelijk gezegd dat ik mensen naar hem zou verwijzen.

Hij heeft ook nog een 1900 motor liggen met 80dkm op de teller voor de liefhebber, vraagprijs 400 euro

Als je hem toch spreekt, ik zoek nog dat luchtroostertje recht op dash :-)

Als ie dat nog heeft ghoor ik het graag die van mij klikt niet meer vast :-)

Hierbij de marktplaats link http://link.marktplaats.nl/683758463

Roy,

Heb ze al besteld via Ebay toch weer 20 euro goedkoper dan de dealer, maar toch bedankt.

admin, mag een slotje op :)

Link naar reactie

In PM staat het telefoonnummer van Marcel Kuyer, goede gast leuke prijzen, laat mijn naam maar vallen :-) had namelijk gezegd dat ik

Waarom een PM met telefoonnummer sturen als de man zijn naam en telefoonnummer in zijn marktplaatsadvertentie staan waar je ook naar verwijst?

Het zal wel te warm zijn.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.