Ga naar inhoud

mislukte navigatie update....help


Eddo61

Aanbevolen berichten

shit...flink balen,

ik dacht via marktplaats n goedkope update voor mijn navigatie gekocht te hebben,maar na uuuuren installeren en foutmelding op foutmelding heb ik nu helemaal geen navigatie meer.

weet iemand misschien hoe ik mijn oude versie weer tevoorschijn krijg?

Link naar reactie
  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

Maar ging je de software updaten of alleen de kaart.

Ik had 2 weken terug dat mijn positie niet bepaald kon worden, opnieuw positie bepaald (soort reset) hielp niet accu los dvd eruit niks hielp. Deed de originele dvd erin en meteen had hij de positie weer denk dus dat je een originele dvd nodig hebt.

Link naar reactie

totale update 2013-2.......maar heb n harde schijf .....het lijkt er op dat de update de originele heeft overschreven maar kan de update niet afmaken hij blijft steken bij 76%.....en ik kan ook de oude versie niet herstellen want heb de dvd's van de oude versie niet.....zucht

aangepast door Eddo61
Link naar reactie

Ik heb een 2013-1 origineel... als ik je ergens mee kan helpen, geen probleem. Denk alleen dat je code weer niet zal werken op 2013-1, maar dat is een gokje. Heb je al contact opgenomen met de verkoper? Misschien kan hij je een vervangend schijfje opsturen?

Link naar reactie

geen idee Toink ,ik heb er natuurlijk ook wel n code bij gekregen maar die zal waarschijnlijk alleen op de mijne werken.....weet iemand hier iets meer van?

ik heb ook al diverse keren mail contact met de verkoper gehad .....hij is nu nog op vakantie en begrijpt t ook niet ,hij is wel bereid om er na zijn vakantie nog eens over te buigen.

hij zei dat het ook via de usb zou moeten kunnen maar inmiddels 3 usb sticks geprobeerd maar mijn auto ziet de usb sticks alleen om muziek te importeren.

pfff goede raad is welkom.

Link naar reactie

Ik heb in mijn F11 ook een navi-prof systeem op de HD van de zuto. De auto heeft 2 USB poorten. Een in de middenconsole voor muziek/iPod, en een in het dashboardkastje voor updates muziek van een stick. Gebruikt je wel de juiste USB poort voor de update.

Succes in ieder geval.

Link naar reactie

Eddo, ik heb geen idee hoe de updates van BMW werken, maar in bijna alle gevallen komt het erg precies hoe de usb stick ingedeeld is en hoe de bestanden er op staan. Als je systeem alleen maar naar muziek kijkt zou er iets mis kunnen zijn met de map structure. Of er is misschien een speciale manier van aanzetten. Ik heb geen idee of dit eventueel helpt.

Link naar reactie

De auto heeft 2 USB poorten.

mijn e89 heeft bij mijn weten maar 1 usb poort

Goedkoop is duurkoop in dit geval.

ben er bang voor dat je gelijk krijgt.

Op deze site wordt er gezegd dat updates via usb niet op alle bouwjaren werkt. Misschien staat daar iets nuttigs tussen.

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?s=6a9cad9204a3f1ffbe41b05895149da8&t=772078

die van mij is van juni 2009 dus dan zou t dus idd volgens deze site niet via usb kunnen.
Link naar reactie
  • Administrator

Ik moet nog even kijken wanneer ik richting arnhem kom, maar kan dan evt ook wel even bij jou langs om te zien of ik je kan helpen.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.