Ga naar inhoud

BimmerFest '13 - Venlo [zondag 30 juni]


Aanbevolen berichten

Ik ben in contact met gt-events, het organisatie-bureau. Kaartjes met korting voor de cabriorijders zijn niet via de site te bestellen. Dus weten ze ook niet hoeveel cabriorijders (niet alleen zetjes) er mogelijk komen opdagen. Convertible Area dan wel groot genoeg? Alyssa gaat kijken of ze toch een modus kan vinden om vooraf een toegangskaartje te kunnen kopen met een gegarandeerde plaats in deze Area. Dus houd de site van Bimmerfest in de gaten als je dit nodig vindt.

Nog niet veel belangstellenden, maar er is een bekend spreekwoord over één schaap, enz. Waarschijnlijk ben ik dat schaap ;)

aangepast door Zetter
Link naar reactie

Nou zetter,jij hebt het huiswerk al gedaan, ik zal er behoudens noodweer zijn. Mocht jij nog wat vernemen over een aanmelding vooraf doe er hier dan ook nog een post aan wagen,

Een serieuze afvaardiging ztjes mag daar toch niet ontbreken!!

Link naar reactie

Goed om te zien dat er interesse is in BimmerFest. Mochten jullie met de club bij elkaar willen staan dan hoop ik dat jullie deze week het aantal auto's door kunnen sturen. Zorgen we dat er een plekje voor jullie gereserveerd is. Heb je vragen over BimmerFest kan je ons ook bellen op het nummer: 010 236 21 03 of mailen op brian@gt-events.nl. PS: Alyssa is de afgelopen week ook erg druk geweest.

Een kleine opwarmer om een idee te krijgen van het terrein:
trafficport.jpg
aangepast door BrianGT
Link naar reactie

Mocht jij nog wat vernemen over een aanmelding vooraf doe er hier dan ook nog een post aan wagen,

Een serieuze afvaardiging ztjes mag daar toch niet ontbreken!!

Lijkt me een leuk initiatief van de Bimmerfest organisatie. Ze gaan er actief en positief mee om. Dat heeft wel mijn waardering.

Nu maar hopen op de nodige belangstelling van onze forumleden.

Wij komen dus met een Z3 en een Z4 en 4 personen.

Wie volgt?

Link naar reactie

Lijkt me een leuk initiatief van de Bimmerfest organisatie. Ze gaan er actief en positief mee om.

Zetter, voorzichtige inschatting auto of 6? Neem jij contact op met die club dat ze een plekje regelen!

IK zag dat er al meerdere clubs en andere fora ook een eigen plek hebben.

Zou wel leuk zijn en goed voor de Z vertegenwoordiging.

Link naar reactie

Dacht ik toch ook. Maar de belangstelling van de leden van dit forum houdt niet over.

Denk dat we uit moeten gaan van de aanmeldingen tot op heden met mogelijk nog een paar meer als het weer tenminste aardig is.

Ik volg het topic niet meer alle dagen. Geniet van de Spaanse zon en ben volgende week vrijdag weer in het land.

Link naar reactie

Haha, reken maar dat de pliessie daar hun vers geijkte radars hebben opgezet, maar ja, lekker ff bij venlo over de grens dan met 250( harder gaat ie niet stukje duitsland).

Link naar reactie

Ik ga op het cabrio gedeelte staan met Z4, en er zijn er volgens mij nog een paar die daar gaan staan?

Ik kan alleen nergens vinden hoe laat het begint?

www.bimmerfest.eu/koop-tickets-voor-bimmerfest/tickets/1

Algemeen tijdschema

08.00 Opening voor bedrijven

08.30 Open voor deelnemers en clubs

09.30 Opening voor bezoekers

17.30 Einde evenement voor bezoekers

Tickets voor BimmerFest 13

Wil jij deze dag niet missen? Bestel dan vooraf je ticket. Dit is mogelijk tot en met 23 juni 2013. Je krijgt dan een flinke korting en je hebt je ticket vooraf al in huis waardoor je verzekerd bent van een plek! Een entreeticket geeft je toegang tot het grote terrein, waar alle deelnemers, clubs en bedrijven staan!

BimmerFest '13 tarieven

Bezoekers: 12,-

Voorverkoop: 10,-

Kinderen (tot 10 jaar): Gratis

Parkeertickets: 5,- Parkeerkaarten kun je ter plaatsen kopen

Auto-vol-ticket 35,- (4x entree en één parkeerticket)*

* Alleen vooraf te bestellen

Betaalgegevens:

Gebruik de volgende bank gegevens:

Naam: GT Events

Bank: ABN AMRO BANK

Rekening nummer: 62.94.01.853

(Voor buitenland: BIC:ABNANL2A | IBAN: NL64ABNA0629401853)

Plaats: Zwijndrecht

Kenmerk of omschrijving: Jouw naam en ordernummer.

Bestel entreetickets

Mogelijkheden tickets: Prijs Aantal

Entreeticket (ouder dan 10 jaar)

Auto-vol-ticket (4x entree + 1 parkeerticket)

aangepast door raoul
Link naar reactie

Ik heb een mail gestuurd omdat ik graag op de :m: paddock zou willen staan. Nog geen reactie gehad.

Ow..oke. Ik heb vandaag wel 2 x snelle reacties gehad op mijn emails. Ik heb al een paddock ticket voor mijn M weten te bemachtigen, alleen nog uitprinten. Alleen waren de tickets (voorverkoop) helaas al uitverkocht. Ze zeiden wel in een mailtje dat er genoeg kaarten verkrijgbaar waren aan de deur.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.