Ga naar inhoud

Te koop Zwarte nieren.


Aanbevolen berichten

  • Reacties 14
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

^ en zo is het maar net. Ik heb twee setjes en daar laat ik het maar bij ;) Maar het staat wel lekker, dus die moet je snel kunnen verkopen...

Link naar reactie
  • 4 weken later...
  • Administrator

Speciaal voor Tom dan nog: dit is zwart op zwart. De origineel losse verchroomde rand is hier hetzelfde zwart als de binnenkant en zit er aan vast.

Link naar reactie

Kijk eens onder je motorkap hoeveel er van KUNSTSTOF is gemaakt. Dat is daar gekomen omdat het sterker en lichter is dan de oorspronkelijke materialen. Dat iets van plastic is, of beter gezegd van kunststof betekent dus in heel veel gevallen een betering van het product. Een moderne hartklep is b.v. ook van kunststof, en niet meer van metaal. :)

De originele nieren van de Z4 zijn trouwens ook van kunststof, met een chromen randje er omheen.

(Moest dit even kwijt aangezien ik mijn brood verdien in de kunststofverwerkende industrie......)

Link naar reactie

(Moest dit even kwijt aangezien ik mijn brood verdien in de kunststofverwerkende industrie......)

Hmmm...... misschien past "Mr. Plastic Fantastic" beter bij jou dan "The Perforator" :sFun_whistle:

aangepast door Ruud_19
FQVWD
Link naar reactie

Net als plastic :P raamkozijnen ipv hout.

Dat is nog niet het ergste, zolang de voorgevel maar niet van 'plastic' is! :lachen:

aangepast door JK-Z4-3.0i
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.