Ga naar inhoud

Automaat of handbak?


Geert78

Aanbevolen berichten

proficiat met de aanwinst en veel plezier, wat was er precies gebeurt, al gebotst?

hopelijk niet te veel schade

gr

aangepast door rscl
Link naar reactie
  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

de neus is inderdaad best lang, maar dat is het probleem niet. De auto heeft een hardtop en de vorige eigenaar heeft deze waarschijnlijk niet goed bevestigd, stom stom stom had het zelf beter moeten controleren. Na de koop op de terugreis naar huis is de hardtop losgeschoten, is half over de kofferbak geschoven, dus deukjes en de hardtop zelf ook beschadigd. GRRRRR onzettend balen. Dus als iemand nog een goed adres weet die hardtops kan repareren....? het liefst in Noord Nederland.

Vervolgens van de week een kennis een proefritje laten maken.....ziet bij het wegrijden van een oprit een kei over het hoofd..... mooi schamp schot aan de rechterzijde....AU....Donderdag wordt het een en ander gespoten en uitgedeukt. Ben ontzettend benieuwd naar het resulaat.

Ik hoop dat het hier wel bij blijft.

Link naar reactie

Nou, je hebt wel pech zeg, hopen dat de rest van het jaar je er wel plezier van mag hebben, ik laat overigens nooit anderen in mijn auto rijden, heb ik een keer gedaan toen kwam "zij" terug en zij dat ik een k**te auto had, en doordat die zo snel was, was ze tegen een paaltje aan was gereden.

Sindsdien mogen ze onbeperkt meerijden en verder overal afblijven.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Persoonlijk zou ik voor de handbak gaan, want dit past perfect bij het roadster gevoel.

Je kan beter doseren met het gas en de auto doet precies datgeen jij wil, en dat op het juiste moment.

Met de DSG/DCT bakken van tegenwoordig komt een automaat dicht bij een handbak,

maar dan toch blijft mijn voorkeur bestaan.

Let op, dit is mijn persoonlijke mening.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.