Ga naar inhoud

Beterschap Maurits...


Maurits

Aanbevolen berichten

  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

Dank iedereen!

Upside: voel me best oke, alleen voelt het een beetje alsof mijn hoofd in een bankschroef heeft gezeten. :sFi_hammer2: Downside: eten doet enorme pijn. Zullen die scheurtjes in de oogkas wel zijn...

Ik denk wel dat ik me de komende dagen kapot ga vervelen, een boek lezen schijnt bijvoorbeeld al te inpsannend te zijn. Wat ook k*t is: mag voorlopig niet autorijden ... :nono:

ps. beter hier dan in het Paasrit topic inderdaad ;)

Link naar reactie

Hey Maurits dat ziet er niet mooi uit, dat fietsen is dus ook levensgevaarlijk, zeker in Amsterdam....

Nu heel veel sterkte en Katwijk zal je toch wel halen hoop ik.....

Link naar reactie

Beterschap, Maurits! Dat moet een goede dreun geweest zijn...

Das effe schrikke, . maar ook ik twijfel een beetje aan dat fiets verhaal (Vriendinnnetje beetje boosjes geweest?) :)

Gelukkig goed afgelopen en van harte beterschap.

Ps neem een goede (letselschade) advocaat :)

aangepast door mohikaan
Link naar reactie

Wel nadat ik haar heb bijgepraat ten aanzien van mijn kennis van middeleeuwse martelpraktijken ...

(vanaf 0:27)

:ph34r::TFR11C0::sFun_whistle:

deze post geeft wel ineens een heel ander inzicht in de situatie.

Link naar reactie
  • Administrator

Ja, dat is altijd zo aan het begin van het verhaal, dan lijken alle aanwijzingen mijn kant op te wijzen, maar aan het einde zal blijken dat dit niet terecht was.

Net nog even op street view de plek des onheils opgezocht en ik had daar wel keiharde voorrang: ik kwam van rechts en reed op een voorrangweg. Nou ja, verklaart dan ook meteen waarom die andere fietser zich nergens bekend heeft gemaakt (niet bij de ambulancebroeders, niet bij mij).

Link naar reactie

Nou ja, verklaart dan ook meteen waarom die andere fietser zich nergens bekend heeft gemaakt (niet bij de ambulancebroeders, niet bij mij).

Zijn er dan mensen die het hebben zien gebeuren? Jij herinnert je immers niks, dus hoe weet je dat je een andere fietser hebt geraakt? Het zou dan ook een kuil in de weg geweest kunnen zijn, of een 'grapjas' die een staalkabel over de weg spant.

(Nogmaals) beterschap in ieder geval. :sHa_comfort:

Link naar reactie
  • Administrator

In het ambulancerapport staat dat het een aanrijding met een andere fietser was. Dan kun je de rest wel zo'n beetje uitsluiten lijkt me. Ik denk dus dat omstanders het hebben zien gebeuren en de oorzaak hebben doorgegeven aan de ambulancebroeders (dat is zo'n beetje het eerste wat ze vragen volgens mij, ook om te weten met wat voor letsel ze rekening moeten houden). Omstanders hebben ook aangegeven dat ze mij wel op mijn zij hebben gedraaid omdat ik moest overgeven van de klap en ze wilden voorkomen dat ik zou stikken.

Maar goed, ik weet niet of die andere fietser zich eerst wel bij de omstanders heeft geschaard, maar hij heeft in ieder geval bij niemand gegevens achter gelaten. Op zich ook wel slim, want als het zijn schuld zou zijn en ik wel zijn gegevens zou hebben, dan zou ik ook wel een paar euro van hem willen, omdat dit geintje mij ook honderden euro's gaat kosten.

Maar ik weet het niet zeker en ik zal het ook nooit zeker weten. Mijn vroegste herinnering daarna is van zo'n beteje vier uur na de klap. Het maakt het wel iets verteerbaarder voor mij dat ik me gelet op de verkeerssituatie niet kan voorstellen dat het mijn schuld was ...

Link naar reactie

Hallo Maurits, ik heb niet veel gevolgd de laatste week en heb jou ongeval pas net gezien. Dat ziet er inderdaad niet uit, in ieder geval een spoedig herstel toe gewenst. Als je ziet wat een klap met de fiets al tot gevolg heeft, das toch wel schrikken. Hopelijk vinden ze de "dader" als nog terug. gr Eddy

Link naar reactie
  • Administrator

Nog niet echt te zeggen helaas. Na een hersenschudding moet je alles weer langzaam opbouwen en als je dat te snel doet krijg je daar later mogelijk weer last van. Ik doe dus lekker rustig aan, maar voel me nog steeds afwisselend of mijn kop vol watten zit, of dat mijn kop in een bankschroef heeft gezeten...

Blauwe plekken en scheurtjes oogkassen trekken gewoon weg als het goed is. Ik zie het blauw wel iedere dag een beetje schuiven / verkleuren, benieuwd wanneer het weg is ...

Link naar reactie

Toen ik een jongetje van 8 was heb ik ook een hersenschudding gehad en waarschijnlijk niet voldoende rust genomen vandaar dat ik bijna iedere dag hoofdpijn heb.

Neem nu vooral je rust.

Sterkte.

Link naar reactie
  • Administrator

Dank voor jullie belangstelling en beterschapswensen! Ik ben aan de beterende hand, maar nog niet de oude.

Het is echt iets raars hoor, zo'n hersenschudding. Je voelt je de hele dag alsof je een kater hebt (terwijl je juist geen alcohol mag drinken) en je reageert gek op hele normale dingen. :blink:

Als voorbeelden: ik kon de hele vorige week geen koffie verdragen, andere mensen lijken opeens heel hard te praten en van "sliden" op een Ipad / touchscreen telefoon word ik echt misselijk ... :sCo_chinscratch:

Maar goed, het gaat duidelijk beter dan vorige week, dus mij hoor je verder niet klagen... :thumbup:

Link naar reactie

Fijn dat het al weer wat beter gaat Maurits , maar dat je voorlopig nog heeeeel rustig aan moet doen lijkt me wel duidelijk.

sterkte ;)

aangepast door coot
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.