Ga naar inhoud

zwarte nieren


muzzy

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik zou de originele nieren van mijn Coupé willen vervangen door zwarte.

Iemand daar ervaring mee op gebied van kwaliteit (montage, loskomen, afpellen, enz...) ?

desbetreffende nieren:

http://www.ebay.de/itm/BMW-Z3-E36-M-Coupe-Roadster-Cabrio-Nieren-Kuhlergrill-Sport-Front-Grill-Schwarz-/120972531746?pt=DE_Autoteile&fits=Make%3ABMW%7CModel%3AZ3&hash=item1c2a865822

alvast bedankt !

Link naar reactie
  • Reacties 3
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Gewoon een tik aan de achterkant geven als motorkap open is.

Als je dat met een beetje beleid doet heb je ze er zo uit.

Wat betreft kwaliteit kan ik je niks zeggen: ik heb de originele chromen.

Check even je inbox, ik heb je een PM gestuurd.

aangepast door gsusivo
Link naar reactie

Ja, kapotte nokjes had ik ook een keer. Soms lukt het prima maar dus niet altijd. Ik adviseer nu om de nokjes met een schroevendraaier oid voorzichtig los te wrikken zodat je de 2 helften rustig (en heel) eruit kunt nemen. Ik heb 2 uitvoeringen van de zwarte nieren uitgeprobeerd, de 1e set was zeer gammel met smalle stukjes plastic die volgens mij bij de eerste de beste steenslag zouden breken, de 2e set was zo slecht van pasvorm dat ie er bijna vanzelf weer uitviel. Heb nu maar weer de orginalo's maar dan zonder chroomstreepjes. Als je een goede set weet te vinden dan houdt ik me aanbevolen.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.