Ga naar inhoud

Defecte laptops gevraagd


Z3Mrunner

Aanbevolen berichten

Een vreemde titel! :blink:

Ik zal het toelichten. Mijn vrouw werkt op een school voor autistische kinderen.

Die kinderen kunnen soms erg gefascieneerd zijn van bepaalde zaken.

Op dit moment heeft ze een aantal kinderen die gek zijn van techniek en van laptops in het bijzonder.

Ze vinden het prachtig om die te demonteren en te onderzoeken.

Als er nog iemand een defecte laptop heeft, gooi 'm aub niet weg.

We komen 'm graag ophalen en kunnen zo een kinderleven weer even leuker maken.

Groeten,

De kinderen van de Bergh en Bosch School

Link naar reactie

Normaliter bewaar je dat spul niet.

We houden er soms een paar achter als onderdelendonor, ik kijk als ik weer op kantoor ben of we ze nog hebben...

On second thoughts... Als ze technisch geïnteresseerd zijn: Ik zoek nog wat kleine vingertjes voor een VANOS-revisie :)

Link naar reactie
  • Administrator

Je gaat toch niet stiekum een handeltje opzetten als ze voorzien zijn van een RS232 poort hè? ;)

Ik zal volgende week eens bij onze IT afdeling navragen voor je :)

Link naar reactie

Als je nog belangstelling hebt, ik heb nog een oude Toshiba staan, doet het sinds kort niet meer, ik haal alleen de harde schijf eruit en voor de rest mag je hem ophalen hoor.

Groet Theo

Link naar reactie

@pimgmx

Bedankt voor de poging. Wordt gewaardeerd.

Ik ben nog bij grof vuil van de gemeente langs geweest maar die mogen ze niet afgeven want het is gemeentegeld. Best sneu, zo'n opstelling.

Ik wil natuurlijk ook niet dat de gemeente failliet gaat omdat er drie weg gegooide defecte laptops naar drie autistische kinderen gaan.

Link naar reactie

Wow, Cock. Geweldig!!!! Annelies is er helemaal blij mee!! Die autistische kinderen zijn er helemaal gek mee. Uit elkaar halen, in elkaar zetten, uitelkaar halen etc. etc. Het blijkt een supermotivator voor ze te zijn.

Link naar reactie

Is er al een groeiplan: laptops/desktops/Z3's bij Roodkapje in de werkplaats of loop ik nu weer te hard van stapel?

Wat onwijs leuk dat er zo'n leuke activiteit voor de kinderen gevonden is. Helemaal top.

Link naar reactie

Ik kan me daar wel wat bij voorstellen. Ik vond dat ook altijd leuk om dingen uit elkaar te schroeven en weer in elkaar te zetten.

En opnieuw.

Ik vind dat nóg leuk trouwens.

En opnieuw.

Eh...

Trouwens...

Waar is die school van Annelies? Is er een leeftijdgrens?

aangepast door Tja
  • Like 1
Link naar reactie

Beste Pim,

Op dit moment heb ik het quotum voor de "jonge early adaptors" :) maar het blijkt zo goed aan te slaan bij dit soort kinderen dat Annelies ze vast wil gaan verzamelen voor de volgende groep. Dus als jullie ze nog ergens tegen komen, heel graag.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.