Ga naar inhoud

Hardtop bescherming (TIP?)


JeWe

Aanbevolen berichten

Voor diegene (die net als ik ) nog geen beschermhoes / trolley hebben aangeschaft om netjes en veilig je hardtop te stallen

heb ik misschien een tip!

isoxa.jpg

Bevestig de (Thermische) buisisolatie om de randen (boven en onder) van je hardtop en je hardtop is beter beschermt op de delen die vloer en wand raken. Over het geheel trek ik een oude dekbed overtrek.

Ik heb de grootst mogelijke maat aangeschaft (2 of 4 keer een meter). Te koop bij elke doe het zelf zaak.

Goede en goedkope oplossing!!

Je kunt een kleinere doorsnede maat ook gebruiken om tussen je ruitje te leggen (met een handdoekje eromheen gewikkelt) wanneer je open gaat rijden. Op deze manier voorkom je het 'vouwen' van je ruit.

Groetjes,

Jan Willem

  • Like 1
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.