Ga naar inhoud

Interieur chroom naar hout


IBMW

Aanbevolen berichten

  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Kwestie van console eruit halen volgens de howto te vinden op forum en de 2 panelen aan achterkant losschroeven.

Schakelpook is gewoon eraftrekken en een nieuwe erop klikken (na plaatsen console;)

Ik neem aan dat je je andrem ook wilt doen...idem dito als pook.

Stuur stelt ook niet zo heel veel voor. Is ook een how to van te vinden op forum.

Vergeet niet je accu los te koppelen!

Zou je mij per PM een foto van je interieur kunnen sturen? Heb je je nieuwe interieur al?

Ik kan je wellicht helpen met het opzoeken van de juiste onderdelen ;)

Laat maar weten!

Link naar reactie

Aha...interessant...kun je ons een paar foto's zenden?

Ik dacht dat een degelijk "houtpakket" alleen in de soort "ahorn" leverbaar was?

Als je nieuw koopt kost dat wel een paar centen denk ik ?

aangepast door Sjonnie Kroket
FQVWD
Link naar reactie

Ik heb het toen via marktplaats gekocht voor 40,- incl. verzenden. Anders Ebay gewoon in de gaten houden volgens mij wordt het wel eens aangeboden.

Nieuw is het volgens mij ( weet niet zeker ) niet meer te krijgen. Ik krijg hier op de een of andere manier geen foto's op....ligt echt aan mij hoor <_<

Stuur me anders een PM dan maak ik wel een paar foto's en stuur ik ze naar je toe.

Gr.

Ed

Link naar reactie
.....slik.....

Ik heb meer van dit soort 'nooit geschoten' verkopers gezien toen ik een :m:-middenconsole zocht. Gebruikte console voor $700?

Dacht het niet... (en uiteindelijk een fractie van dat bedrag betaald)

Met eBay/Marktplaats is één eigenschap belangrijk: geduld!

Bepaal voor jezelf hoeveel je er voor over hebt, en houd de boel een tijdje in de gaten, ervaring leert dat je uiteindelijk iets vindt voor een bedrag dat jij aanvaardbaar vindt (soms moet je wel véél geduld hebben: het heeft driekwart jaar geduurd om mijn :m:-stoelen te scoren...).

Zoals ZZZ-Woudsend terecht opmerkt: wie weet iemand die een ruilhandeltje wil aangaan? Kan nooit kwaad daar een Marktplaats-advertentie aan te maken.

Link naar reactie

Ik denk dat je gezien de uitvoering van jouw auto nu 'geborsteld-alu' paneeltjes hebt? Die zijn zeer geliefd in Duitsland. Daar worden, mits onbeschadigd, behoorlijke bedragen voor betaald. Misschien kan je het eens op een Duits forum proberen.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Misschien dat iemand op het forum wil ruilen. Ik had in mijn 2.8 destijds hout. Ik vond dit verschrikkelijk en heb het naar zwart omgebouwd.

linkje

ZZZ-Woudsend heeft een zwarte console. Is dat ook origineel te koop net als een walnoten versie ?

Link naar reactie

ZZZ-Woudsend heeft een zwarte console. Is dat ook origineel te koop net als een walnoten versie ?

Ja, kijk maar in mijn voorsteltopic. Voor tips en trics met ombouw geef je maar een gil.

Kun je me misschien even een foto sturen van je huidige console?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.