Ga naar inhoud

17" E36 M-Contour


Pascal.Be

Aanbevolen berichten

Ik heb nog een setje originele M-Contour's liggen van een E36. Puur voor de droge en mooiere winterdagen en voor de jaarlijkse keuring.

En om mijn 18" Schnitzers te sparen van enig korreltje zout :lol:

Het zijn dus vier 7X17" ET41met 225-45-17. Geen breedset dus. Ik vermoed dat ze wat naar binnen gaan staan.

Achteraan zitten er nog spoorverbreders tussen van 2CM. Vooraan geen spoorverbreders.

Echter, als ik naar de jaarlijkse keuring ga in BE, dan moeten de spoorverbreders eraf. Want dat is volgens de normen in BE levensgevaarlijk en dus afgekeurd :muur:

Heeft er iemand een idee of dit dan past zonder ergens te raken binnenzijde aan de veerpoot of dergelijk? Zodoende dat ik maar slechts één dag heel erg lelijk de weg op moet <_<

Alvast bedankt voor enige info :thumbup:

Link naar reactie
  • Reacties 4
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Pascal ben in september in Alken naar de keuring geweest met 20mm spoorverbreders achter.Ofwel zeggen ze er niets van of ze hebben het niet gezien Heb een groen keuringsbewijs gekregen. :)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.