Ga naar inhoud

Te koop Coupe 2.8 Vialle LPI LPG zwart


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben al een tijdje niet meer actief geweest maar zou hierbij toch graag mijn Z3 QP aan willen bieden. Ik zal binnenkort een auto van de zaak krijgen en heb dan simpelweg teveel auto's :blush: .

Hierbij de details:

VRAAGPRIJS = 9000,00

Alle elektrische zaken werken nog perfect, heel goed onderhouden. De Vialle LPI-G3 installatie (direct ingespoten LPG) is ingebouwd bij een kilometerstand van ca 110.000 km. Deze nieuwste LPG installatie heeft geen invloed op het vermogen en schakelt uiteraard absoluut naadloos over van benzine naar LPG.

Met 1 tank is ca 350 km te rijden en kost u ca 25 euro! De bediening van de LPG installatie is verwerkt in de asbak en is dus niet te zien met het klepje dicht. De vulopening is verborgen achter het nummerbord. De auto is (op de LPG na) 100% origineel, de auto staat momenteel op 16 inch Dunlop Wintersport winterbanden, maar 17 inch "mischbereifung" zoals op de foto's is eventueel over te nemen.

Huidige kilometerstand is 165.000 km ongeveer. In april is de voorwielophanging geheel vernieuwd incl Polybushes. Motorkap is in maart opnieuw gespoten om steenslag te verwijderen. Ook zijn dit voorjaar de spiegelvoetjes vervangen voor kunststof versies zodat de spiegels zonder problemen ingeklapt kunnen worden. Probeert u dat maar eens bij een andere Z3! Verder iedere 12 maanden de airco laten vullen, een nieuw luchtfilter geplaatst en de olie vervangen (Castrol Edge)

Opties en accessoires:

  • ABS (anti blokkeer systeem)
  • Airbags 4x
  • Airco
  • Vol lederen bekleding Walnuss Braun
  • Boordcomputer
  • Buitenspiegels elektrisch verstelbaar en verwarmd
  • Centrale deurvergrendeling
  • ESP ( Electr. Stabilty Control )
  • Lederen M stuurwiel
  • Cosmos Schwarz Metallic lak
  • Originele Radio/cassette Business cassette
  • CD wisselaar origineel
  • Stoelen elektrisch verstelbaar en verwarmbaar
  • Stuurbekrachtiging
  • bagage-scheidingsnet
  • gordelspanners
  • sperdifferentieel 25%
  • mistlampen voor en achter
  • Alarm systeem
  • elektr. glazen kanteldak
  • Dakdragers incl ski houders

Over te nemen: Lichtmetalen velgen 17" Styling 32 met 225 voor en 245 achter

Coupe01.jpg

Coupe02.jpg

Coupe03.jpg

Coupe04.jpg

aangepast door Ruud_19
foto's wat vergroot
Link naar reactie
  • Reacties 10
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Is een prachtige wagen, mooie binnenbekleding....denk toch maar eens goed na voor je spijt krijgt :)

....ik weet het...doet me ook best zeer...maar ik heb nog een Mini Clubman Cooper S voor het rijplezier (en de trekhaak en de achterbank)!

aangepast door Brandrover
Link naar reactie
  • 1 maand later...

En hop...er kan een slotje op. RvE, Bart, Ivo bedankt voor alle hulp. Ik heb vele uren genoten van alle berichten op dit forum.

Mocht iemand me nog nodig hebben dan ben ik omgedoopt tot ClubmanCooperS op newminiclub.nl

Nogmaals bedankt iedereen!!!

aangepast door Brandrover
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.