Ga naar inhoud

Z3 coupe 3.0i 2000


Aanbevolen berichten

Zoals een aantal van jullie wellicht weten heb ik de auto nog maar erg kort in mijn bezit. Omdat ik het zo'n geweldig mooie en vooral technisch perfecte Z3 Coupe vond/vind!, heb ik de gok genomen om hem ook in te zetten voor dagelijks gebruik, Helaas kan ik nog steeds niet echt wennen aan de zitpositie (vooral de lange afstanden). De auto staat nog niet actief in de verkoop via marktplaats etc, maar wil eens interesse peilen of er een liefhebber is die eventueel de auto wil overnemen. Hij hoeft dus niet weg, integendeel want de "kleinere" ritten zijn geweldig :punk: Verwacht ook zeker niet dat hij snel is verkocht dus kan er toch nog wel een tijd van genieten.

Z3 Coupe 3.0i uit 2000 en een origineel Nederlander. Ik ben de 4de eigenaar en er staat nu zo'n 112.000 km op de teller. Ik heb de auto overgenomen van een echte BMW liefhebber die ook in zijn dagelijkse werk met auto's bezig is. Dit is ook echt te zien aan het uiterlijk en de technische staat van de auto! Onderhoudsgeschiedenis meer dan compleet aanwezig.

- Metallic zwart

- Supersprint einddemper

- Strutbar

- Cruise control

- :m: stuur en pookknop

- Kantel dak

- CD wisselaar

- M-spiegels electrisch en verwarmd

- Vanos revisie inclusief alle pakkingen (klepdeksel en dergelijke)

- Nieuwe Bilstein schokdempers met intrax veren + topmounts

- M rubbers in draagarmen

- Remschijven met blokken rondom

- Waterpomp, thermostaat, en koelvloeistof vervangen

- Radiateur

- Platen sperdiffrentieel 25%

- Alle dashboard en exterieur lampjes

- Div. Grote beurten inclusief bak en diff. olie, remvloeistof en derlgelijke

- Multiriemen

- Voorbanden (conti sport contact 3)

- Achter banden (toyo proxes)

- Stoelkussen van l.v stoel

- Nokkenas sensoren

- Nieuwe M-spiegels

- Mattenset

- Remslangen voor

- Aanzuigbuis rubber voor koeling remmen

- Accu

- Hardyschijf/rubberaandrijfas

- Corrosiegevoelige delen ingespoten met een beschermlaag (te zien op de foto's bruin/geel)

Vraagprijs is €12.995

Ik ben voor aanvullende informatie of biedingen te bereiken per mail g.westerdijk et planet punt nl

06 103 68 707

Kan meer foto's op aanvraag sturen, ook fimpjes maken behoort tot de mogelijkheden :lol:

7.jpg

1.jpg12.jpg

9.jpg8.jpg

5.jpg

IMG_0069.jpg

11.jpg

aangepast door MisterG300
Link naar reactie
  • Reacties 19
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

en wat komt er voor in de plaats als ik vragen mag ?

Dat mag je zeker vragen, maar het antwoord moet ik je schuldig blijven. Ben eigenlijk nog niet eens heel erg bezig geweest met het oriënteren naar iets anders. Wellicht een 3 serie en twijfel ook over de overstap naar diesel. Vriend van me rijd een 330D uit 2005 dacht is en in combinatie met een performance pakket van BMW een zeer fijne en complete reisauto. Wellicht ga ik ook iets goedkopers aanschaffen en het overige geld gelijk parkeren om te sparen voor een 2de funauto, dat zit er nu even niet in helaas.

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Dat denk ik niet, mocht je hem echt willen verkopen zal je toch met je prijs moeten zakken...

Klopt en dat kan ook best bij een serieus geïnteresseerde :) Vraag me wel af of het nou echt verschil gaat maken...

Maar wat zou dan een betere vraagprijs zijn om de verkoop wat op gang te helpen? ^_^

aangepast door MisterG300
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 5 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.