Ga naar inhoud

Onderdeelnummers Z4 E89 35is gezocht voor inbouw cruise control


Toink

Aanbevolen berichten

Wie kan mij helpen aan onderdeelnummers voor een Z4 E89 uit 2010 voor inbouw van een cruise control?

Ik zoek:

- tellerunit sDrive35is (280km/h) met LEd-ring om km-teller

- knipperlicht/cc hendelset

- afdekkappen voor stuurkolom

Bestaan er uberhaupt meerdere tellerunits voor de sDrive35is? Niet dat achteraf blijkt dat mijn 35is al een tellerunit heeft met LED-ring :muur: .

PS: Toen ik nog een Audi had, had ik een VAG onderdeelcatalogus op DVD waar ik zelf de nummers op kon zoeken. Bestaat deze ook voor BMW?

Alle hulp is welkom! :clapping:

Link naar reactie
  • Reacties 11
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

We zijn eruit. Over een week wordt de CC met remfunctie ingebouwd en de onderdelen zijn besteld. Helaas geen klein hendeltje van 60 euro... in totaal moet er voor bijna 1100 euro aan onderdelen in omdat het niet werkt om alleen de hendelset te plaatsen. Tellerunit moet ook vervangen worden. Helaas dus, maar CC vind ik onmisbaar.

Duidelijk iets waar je op moet controleren vóórdat je een Z4 E89 koopt. Een waarschuwing voor iedere ander dus. :lol:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.