Ga naar inhoud

Stamp rit 21 2012


Lady & Co

Aanbevolen berichten

Ja :)

En zijn we ook nog een bijdrage verschuldigd?

Ik heb er best zin in; ook de weersverwachting tot nu toe lijkt voor zondag heel goed. Weercijfer 8, droog en hier en daar zon.

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Beste mensen,

Ook wij Rob en Jeannette uit het mooie Drenthe willen wel eens van de mooie herfstkleuren genieten.

De bedoeling was om mee te rijden met de Krentenweggerit (is natuurlijk een stuk dichterbij) echter door

omstandigheden is dat er niet van gekomen. Lijkt me ook leuk om nu eens een aantal mensen in real live te ontmoeten

in plaats van achter de computer alhoewel ik de laatste tijd niet veel actief ben op het forum. :blush:

De bedoeling is dat we zaterdagavond slapen bij mijn zwager in Elst zodat we zondagmorgen niet eerst 216 km hoeven te rijden.

De voorspellingen zien er goed uit dus wellicht nog lekker met de haren in de wind rijden :punk: :punk:

Zie jullie zondag.

Link naar reactie
  • Administrator

Ben benieuwd. Wel een aardig stukkie rijden voor de start (1¾uur)

Kun je vast oefenen voor de Limbolandrit van 2013, dan ben je al halverwege :)

Link naar reactie

; heerlijke kerels hier op dat Forum :clapping:

Het enige dat jammer is; ik ben op dit moment "overloaded" with my work: :sSic_toilet: (geboren in Nijmegen: NEC: op de plxx en weg ermee :o )

Blij als het vrijdag is.

Lieve mensen met nieuwe aanmeldingen: Is op genomen in de cathering en deelname gegarandeerd :sCo_chinscratch:ECH WELL!

Misscien kom ik er nu niet meer aan toe om het TOPIC volledig aan te vullen; maar jullie zijn op tijd; dus deeelname gegarandeerd.

HAHA; jullie zijn in ieder geval de andere voor die "OP ZEKER MOOI WEER WILLEN SPELEN" ;)

Door mijn drukke werkzaamheden ben ik op dit moment niet in staat het FORUM op die wijze bij te houden als ik graag zou willen doen.

Morgenavond krijgt een ieder een PM met verdere informatie;

P.S. er KOMT GEEN Tyre (lees TT/Garmin) route; reden: overbodig;

@ Guido: jij krijgt een persoonlijke route aangeleverd om toch een beetje bij de club te kunnen aansluiten :thumbup:

Wij kijken enorm uit naar deze rit; hebben jullie de weersvoorspellingen gezien; ik haal m'n topje weer tevoorschijn :schater:

See you SOON !!!!

HG&I

Link naar reactie

Beste mensen,

Ook wij Rob en Jeannette uit het mooie Drenthe

De bedoeling is dat we zaterdagavond slapen bij mijn zwager in Elst zodat we zondagmorgen niet eerst 216 km hoeven te rijden.

De voorspellingen zien er goed uit dus wellicht nog lekker met de haren in de wind rijden :punk: :punk:

Zie jullie zondag.

Misshien een optie om iets af te sperken met EDDO 61; juliie zitten dan in dezelfde hoek; Eddo heeft een beetje ervaring met de richting; al sjullie om 09.30 op het huisadres zijn; wordt het hier een heerlijke beestenbendu

<_<

Link naar reactie

Jullie gaan het geweldig treffen zondag!! :sHa_biggrin::cool:

Ik ben jaloers.. zondag21okt.gif

Link naar reactie

Sorry deelnemers :muur: ik heb een fout gemaakt in de PM die ik aan jullie heb verstuurd;

kosten voor rit : ontvangst met koffie & vlaai plus de lunch bedragen € 25,00 per persoon.

de kosten genoemd in het PM metje zijn de kosten voor alleen de lunch; graag rekening hiermee houden met het overmaken van het bedrag voor deelname.

Probeer het ook nog even per PM recht te trekken.

@Ruud: thanks for noticing <_<

aangepast door Lady & Co
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.