Ga naar inhoud

De gestolen 750i is teruggevonden!


nick wood

Aanbevolen berichten

Hier het bericht van Mike:

WONDER' date='BOVEN WONDER!! sorry voor de late reactie maar ben een tijdje niet meer op de laptop geweest.

Donderdag 13-9-2012 staan ineens de politie aan de deur en komen met de mededeling dat de auto gevonden is in maastricht!!

hij stond op de europalaan afgesloten en hebben hem afgesleept na een bergingsbedrijf (geen idee hoe ze dat gedaan hebben, meteen als een speer na maastricht want de staat van de auto was onbekend

eenmaal aangekomen stond hij netjes in een loods. De auto met de reserve sleutel na buiten gereden en daar vluchtig een rondje gemaakt, velgen beschadigd, grill voorkant was weg?? achterbanden waren harstikke kaal, van binnen was de auto helemaal leeg gehaald, onderhouds historie weg zelfs de kauwgums waren eruit! voor de rest geen blik schade gelukkig.

225euro moeten aftikken en ik kon mijn zeuven meenemen na huis.

Diezelfde middag nog na de dealer geweest voor de code van de sleutel te laten veranderen zodat de daders alleen nog in de auto kunnen maar hem niet meer zouden kunnen starten. kosten hiervoor 60euro viel me reuzen mee en wat een prachtig systeem is dat toch. nieuwen sleutel besteld 160euro en ben op internet aan het kijken voor een gps systeem voor zelf in te bouwen.

Dit gaat me echt geen 2de keer gebeuren. De daders zijn nog onbekend maar waarschijnlijk gaat het om een joy ride.. dat mijn arme v12 flink op de *Censuur* heeft gehad weet ik wel zeker had die avond nog volgetankt, ze hebben 150km gereden ermee en de tank stond op de helft dat komt neer op een verbruik van 1 op 3.

Maar hij is weer terug heb hem alweer flink en grondig gepoets, toch raar het idee dat iemand anders in je auto heeft gereden.

Bedankt voor alle reacties het heeft veel steun gegeven! nu kan ik weer genieten van me beemer.[/quote']

Link naar reactie
  • Reacties 4
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.