Ga naar inhoud

2 September, BMW meeting Marum (Friesland).


Aanbevolen berichten

  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Nou, niets gemist hoor. Ben na een half uurtje snel weer vertrokken. Dooie boel met een hoop afgeschreven roestig metaal waarvan de motorkap blijkbaar niet meer dicht kon. Hoog gepimpt E36 gehalte en veel oude 7-series met jongens met petjes en blonde Breezermeisjes. Ik was gelukkig de enige Z4 (zegt natuurlijk veel over de eigenaren van deze automobielen ;-)), en slechts 2x Z3 coupé en 2x Z3 roadster. Kan wat mij bertreft van de kalender af. Wellicht iets voor de Z3/Z4 generatie over 15 jaar.

aangepast door JK-Z4-3.0i
Link naar reactie
  • Administrator

J&M hebben in ieder geval hun maagjes weer voldoende gesterkt, las ik zomaar ergens vandaag. Was het toch nog ergens goed voor :lol:

Link naar reactie

Je hebt deels gelijk. Ik hou ook niet van vooroordelen. Ik ben er echter geweest en de (meeste) wagens die er stonden waren verre van origineel. Vele waren behangen met chroom, led lampjes en oversized spoilers. Maar goed...ieder zijn ding! Ik vond het in ieder geval leuk om allemaal te aanschouwen.

Link naar reactie

Haha! Ik ben ook niet bepaald een schoolmeester hoor! Ik viel een heel klein beetje over: "Ik was gelukkig de enige Z4 (zegt natuurlijk veel over de eigenaren van deze automobielen ;-))" Maar ik zie de humor er best van in ( of wil dat graag)

Bij mij in de straat woont iemand uit het 'beruchte' '070-racingteam' en die kopen op de sloop Honda Civics op. Vervolgens strippen ze die, en bouwen hem van scratch af aan op. In mijn ogen blijft het een Civic (en dat zeg ik gekscherend ook tegen die gasten) maar ondertussen kun je van hun uitgaven een aardige 'M' kopen. Nu zijn dat (zeker om te zien) geen lieverdjes en de politie houdt ze in het vizier (en terecht) maar auto' s bouwen kunnen ze en dat is dan wel weer positief. Verder hebben ze gewoon veel lol en ik neem aan dat dat hetzelfde geldt voor die jongens waarover hierboven gesproken wordt.

Groet,

JW

Link naar reactie

Z4 rijders hebben nog steeds de illusie dat hun auto een exclusieve automobile is; maar realiteit is dat veruit meeste z4's een marktwaarde hebben die maar amper 25% van de nieuwprijs was.

Aan de andere kant is dat ook gelijk de aanleiding waarom je hier z4 rijders (of z3 rijders for that matter) hebt: bijna iedereen hier heeft 'm gebruikt gekocht ;)

En of je auto verre van origineel is: het is voor veel mensen gewoon leuk hobby'en binnen ieders budget. Over smaak valt natuurlijk te twisten, maar liever dat men leuk bezig is met z'n auto dan dat men op straat hangt.

Mijn z4 is ook verre van origineel. :petje:

Link naar reactie
  • Administrator
Zo zijn Lada's zijn ook behoorlijk exclusief. :P

Na het zien van al die Russische crashvideo's, zou je dat wel gaan denken ja...

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.