Ga naar inhoud

Short notice meet 18/19 augustus


Moozz

Aanbevolen berichten

Heyhey,

Gezien het tropische weer van dit weekend leek het me wellicht een idee met wat z'tjes die van het tropische weer willen genieten met wat anderen ergens af te spreken voor zaterdag of zondag?

____ UPDATE _____

Even na overleg met Maurits wellicht leuk startpunt om rond een uur of 4 bij Ruud in Reeuwijk te zijn. Dan kijken waar we vanaf daar nog een stukje heen kunnen om van het weer te genieten en dan ergens op een mooi terrasje te eindigen voor een drankje en wellicht een hapje.

Meet tijd: Zaterdag 18 augustus, rond 16:00

Adres: Pascalstraat 9A, 2811EL, Reeuwijk

Mijn nummer voor eventuele info: 0652516167

ruud.jpg

aangepast door Moozz
Link naar reactie
  • Reacties 10
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

Ik moet vanmiddag even naar Ruud. Einde middag / begin avond zou ik wel kunnen en ben dus toch al in de regio...

Ik stuur je zo even een PM met mijn nummer

Link naar reactie

Leuk plan, maar gaat me niet lukken. Ik moet 'helaas' de Ronde van Utrecht nog een laatste keer voorrijden, zodat jullie volgende week onbezorgd kunnen genieten en niet verrast worden door plotseling opduikende wegafzettingen o.i.d. Daar ben ik morgen dus de hele dag zoet mee. :)

aangepast door Individual
Link naar reactie
  • Administrator

Mien airco doet t nie dus ik pass hem ff door deze keer. Idee top btw!

Denk overigens niet dat je morgen voor de lol in een open auto gaat zitten. Jaar of 6 geleden had deze jongen het dak met 35 gr in Zwitserland dicht en de airco vol aan :unsure:

Link naar reactie
  • Administrator

Da's niet zo gek met de softtop van een z3. Die verergert de hitte alleen maar... Om de oorlogsverhalen te blijven opdiepen: jaar of drie geleden zat deze jongen in Italie bij 37-39 graden volgens de BC met het dak open, airco half open en op de voetjes en wat zonnebrand op de klats. Heerlijk!

Link naar reactie

Even na overleg met Maurits wellicht leuk startpunt om rond een uur of 4 bij Ruud in Reeuwijk te zijn. Dan kijken waar we vanaf daar nog een stukje heen kunnen om van het weer te genieten en dan ergens op een mooi terrasje te eindigen voor een drankje en wellicht een hapje.

Meet tijd: Zaterdag 18 augustus, rond 16:00

Adres: Pascalstraat 9A, 2811EL, Reeuwijk

Mijn nummer voor eventuele info: 0652516167

ruud.jpg

aangepast door Moozz
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.