Ga naar inhoud

Tempomat ?


Aanbevolen berichten

Ja Ja, gelukt!!! E-gas of niet, het werkt!!! :cool:

Vandaag bij dealer voor -om precies te zijn- € 92,51 eerder genoemde onderdelen opgehaald en 3 kwartier later had deze jongen een perfect werkende 'tempomat' !!! :lmao:

(Destijds af fabriek € 302,-- :huh::D)

Inbouwen is echt een fluitje van een cent, zeker met de beschrijving/handleiding van onze oosterburen erbij. De meeste tijd ben ik nog kwijt geweest met het verwijderen van die kl@#!&^ afdekdopjes over de schroeven. Krijg die er maar eens af zonder de afdekkap te beschadigen...

@SD: halen die onderdelen, jij hebt een M54 motor, dat moet sowieso werken!

Werkt deze oplossing ook voor een 2.8 roadster automaat, van 02/99?

Link naar reactie
  • Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hoe zit dan dan n2f, heb je nu zo'n extra heveltje aan je stuur zoals het orgineel?

Yep! Uiteraard origineel :lmao:

De hendel is qua lay-out hetzelfde als knipperlicht- en ruitenwisserhendel. (D'r wel ff voor zorgen dat je Engels opschrift bestelt... ;) )

In de stuurkolomkap zit een uitsparing voorbereid die je heel gemakkelijk los kunt

snijden, dus het is alsof het af-fabriek is... B) :huh:

Ik vind het geweldig. :D

Link naar reactie
Ja Ja, gelukt!!! E-gas of niet, het werkt!!! :cool:

Vandaag bij dealer voor -om precies te zijn- € 92,51 eerder genoemde onderdelen opgehaald en 3 kwartier later had deze jongen een perfect werkende 'tempomat' !!! :lmao:

(Destijds af fabriek € 302,-- :huh::D)

Inbouwen is echt een fluitje van een cent, zeker met de beschrijving/handleiding van onze oosterburen erbij. De meeste tijd ben ik nog kwijt geweest met het verwijderen van die kl@#!&^ afdekdopjes over de schroeven. Krijg die er maar eens af zonder de afdekkap te beschadigen...

@SD: halen die onderdelen, jij hebt een M54 motor, dat moet sowieso werken!

Werkt deze oplossing ook voor een 2.8 roadster automaat, van 02/99?

Ik ga dat niet voor 100% garanderen, maar de kans is wel groot...

Ik neem aan dat je een M52 motor hebt, voorzien van dubbel vanos. Dan moet het volgens mij sowieso kunnen.

Ik weet niet hoe goed je Duits is, maar hier staat alles uitgelegd. Ik zou het er op wagen, en als je snel bent en het werkt uiteindelijk niet, is er hier vast wel iemand die het van je over wilt nemen... ;)

Link naar reactie
. De meeste tijd ben ik nog kwijt geweest met het verwijderen van die kl@#!&^ afdekdopjes over de schroeven. Krijg die er maar eens af zonder de afdekkap te beschadigen...

Vindt het nog het handigste om wat nieuwe dopjes te bestellen en dan de kruisschroevendraaier in het dopje te drukken en dan de schroef losdraaien.

Dopje wip je er dan zo af en je loopt niet het risico uit te schieten met het loswippen van de dopjes dat je panelen beschadigd.

Overigens gefeliciteerd met de inbouw, is echt niet zo lastig.

Heb zelf de tekst op de knop in het Duits maar je ziet er toch niets van valt precies weg achter het stuur.

JCK

Link naar reactie

. De meeste tijd ben ik nog kwijt geweest met het verwijderen van die kl@#!&^ afdekdopjes over de schroeven. Krijg die er maar eens af zonder de afdekkap te beschadigen...

Vindt het nog het handigste om wat nieuwe dopjes te bestellen en dan de kruisschroevendraaier in het dopje te drukken en dan de schroef losdraaien.

Dopje wip je er dan zo af en je loopt niet het risico uit te schieten met het loswippen van de dopjes dat je panelen beschadigd.

Overigens gefeliciteerd met de inbouw, is echt niet zo lastig.

Heb zelf de tekst op de knop in het Duits maar je ziet er toch niets van valt precies weg achter het stuur.

JCK

Verrek! Da's slim! Dank Keijzzzer.!

Nieuwe dopjes bestellen moet ik toch al... :huh:

Klopt, tekst valt weg achter stuur, maar toch... :lmao: Als je kunt kiezen...

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.