Ga naar inhoud

De zoektocht Naar een Z3 M-coupe


ZeNnEr

Aanbevolen berichten

Beste Mensen,

Misschien kennen enkelen onder jullie mij nog.

Ik reed enkele jaren terug met de ex van BBB. De Z3coupe 2.8.

Nu is het gemis te groot geworden en wil er opnieuw eentje aanschaffen al is het maar om mijn geweten te sussen.... :lol:

Op dit moment rijd ik in een audi A5 sportback s-line en wil er graag een speelgoedje bij!

Nu moet ik volgende week in DE een M gaan bekijken en wil eens weten waar ik zeker moet op letten!

Ivm met de achteras en diff zijn er bepaald punten die extra aandacht vragen voor je eentje aankoopt heb ik al gehoord.

Ik wil graag een degelijke M en niet een afgedankte auto...

Misschien kunnen de pro's hier wat info geven!

En indien er iemand eentje te koop staan heeft, er is nog niks beslist!

:m::punk:

Link naar reactie
  • Reacties 6
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Nu de mijne is niet te koop, maar bekende puntjes drijfstang lager schalen, aanhechting diff, drukgroep, koppeling en voor de rest de gebruikelijke auto perikelen, veel succes met zoektocht.....

Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Beste Zenner,

Mocht je nog op zoek zijn en een beetje Frans spreken / kunnen lezen, kijk eens op www.leboncoin.fr. Daar staan ook de nodige QP's op, onder andere een M AC Schnitzer uit Toulouse en een mooie zwarte uit 2000 net buiten Lille. Vooral die laatste lijkt me een goed onderhouden, origineel exemplaar. Import uit Frankrijk is trouwens veel makkelijker dan uit Duitsland. Papiertje tekenen die de verkoper moet opsturen naar de prefectuur, dagverzekering of auto-ambulance regelen en rijden maar.

Veel succes met de zoektocht.

Groeten

Link naar reactie
  • 1 maand later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.