Ga naar inhoud

Hoe kan ik de dagrijlichten permanent aanzetten?


Bad_Pritt

Aanbevolen berichten

Ik heb me al sufgezocht naar een "how to" om mijn dagrijlichten (de kleine lampjes vooraan + achterlichten) permanent aan te laten. Maw, als ik de auto opstart, dat de lichten sowieso aanstaan tot ik de wagen uitzet. :)

Idealiter zou ik de lichten al aan willen hebben wanneer ik de auto open doe totdat ik de auto afsluit. Ik bedoel dan niet een follow-me home principe maar gewoon dat de lichten al aan staan tot ik de auto weer dichtdoe (en dus aan blijven), behalve wanneer ik de auto dichtdoe tijdens het rijden (dus met de motor aan). Maar ik weet niet of dat zelfs mogelijk is? Tenzij met herprogrammering, maar daar weet ik helemaal niets van... <_<

Iemand verstand hiervan? :huh: Liefst met duidelijke foto's als het kan :blush:

Link naar reactie
  • Reacties 2
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Lijkt me lastig voor een ander om hier iets over te zeggen, want hoe moeten wij weten hoe het bij jou precies ingebouwd is? Je hebt een Z4 uit 2004, dus die is sowieso niet af-fabriek geleverd met dagrijlichten. Die heb je er kennelijk zelf in gebouwd, of de vorige eigenaar. Normaal gesproken zit dagrijverlichting trouwens alleen aan de voorkant.

Bedoel je met permanent aan laten staan overigens echt permanent? Dan blijven ze dus ook aan als je dimlicht voert. Dat is verboden, aangezien het erg hinderlijk kan zijn voor het overig verkeer (het zijn hele felle lampen).

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.