Ga naar inhoud

Afstandsbediening centrale vergrendeling werkt nie


Superduper

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vorige week hield ineens mijn afstandsbediening voor de centrale deurvergrendeling er mee op. Het ledje in de sleutel lichtte maar heel flauw op dus ik dacht aan de batterij. Nieuwe besteld en vervangen maar geen verbetering. :lol: Wel goed adres gevonden voor dit soort batterijen; in de VS: 5 stuks incl verzending voor $ 3,- B) Waarschijnlijk kosten ze € 7,50 ex BTW bij de dealer :blink:

Het ledje is nu wel weer fanatiek aanwezig in de sleutel maar in de auto gebeurt niets. Zowel het slot als het binnenlicht reageert niet. Dus het lijkt me in het zenden/ontvangen mis te gaan.

Is er iets wat ik hier zelf aan kan controleren voor ik naar de dealer ga?

  • Reacties 9
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Goed, ik heb de sleutel opnieuw geprogrammeerd, maar geen verbetering :D

Mijn Duits is niet best, maar wat ik uit de handleiding haal:

In de auto met de deuren dicht, de sleutel in het contact steken, even naar pos1 draaien en weer terug. Knop raambediening indrukken en zo houden, en dan 3x op de CV knop drukken, en daarna de raambediening loslaten. De LED knippert nu gedurende 10 sec.

Dit gaat allemaal zo, maar de CV reageert helemaal niet op de AB, evenals de ramen, en het binnenlicht.

Waarschijnlijk dan maar naar de dealer :lol:

Hoe kan dat er zo maar ineens mee uit scheiden?

Geplaatst:
Goed, ik heb de sleutel opnieuw geprogrammeerd, maar geen verbetering :D

Mijn Duits is niet best, maar wat ik uit de handleiding haal:

In de auto met de deuren dicht, de sleutel in het contact steken, even naar pos1 draaien en weer terug. Knop raambediening indrukken en zo houden, en dan 3x op de CV knop drukken, en daarna de raambediening loslaten. De LED knippert nu gedurende 10 sec.

Dit gaat allemaal zo, maar de CV reageert helemaal niet op de AB, evenals de ramen, en het binnenlicht.

Waarschijnlijk dan maar naar de dealer :lol:

Hoe kan dat er zo maar ineens mee uit scheiden?

je vergeet dat je er nog een dansje bij moet doen :D

Geplaatst:

Een dansje, heel lief vragen, op strenge doch rechtvaardige toon toespreken, de reservesleutel in gijzeling nemen in de hoop dat het om een familielid van de hoofdsleutel gaat. Alles geprobeert maar het blijft stil als ik op de knoppen druk...

:lol::blink:

Geplaatst:

Hmm, de dealer gaat er nu naar kijken, maar zegt door de telefoon al dat er een nieuwe sleutel besteld moet gaan worden. Zal wel weer een duur grapje worden.

Geplaatst:
Hmm, de dealer gaat er nu naar kijken, maar zegt door de telefoon al dat er een nieuwe sleutel besteld moet gaan worden. Zal wel weer een duur grapje worden.

Zeker Jan de Jong Hilversum, lekker makkelijk om dat van te voren vast te stellen.

  • 1 maand later...
Geplaatst:

Na wat prutsen met mijn reservesleutel deed deze het wel. De originele sleutel doet het nog steeds niet, en die zal dus toch wel defect zijn. Ik zal wel eens een nieuwe bestellen.

Dat programmeren wat ze op die site doen is behoorlijk anders dan wat in mijn handleiding staat. Ik vraag me af of dat over hetzelfde gaat. Bedankt voor de link iig.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.