Ga naar inhoud

Optielijst van de fabriek opvragen


Aanbevolen berichten

Op http://www.rubmw.ru/vincode/eng/ kun je aan de hand van de laatste 7 karakters van je chassisnr de fabrieks-opties opvragen.

Je hoeft dus niet meer te mailen naar bmw-kis@bmw.nl of naar de dealer te gaan.

Zo ben ik er ook achter gekomen dat onze Z3 Coupé een Torsen sperdifferentieel heeft met 25% sper, en dat het ( zoals het lijkt later ingebouwde ) houten middenconsole als optie uit de fabriek komt.

Het is een Russische site maar ik heb het getest en is volledig virus- en spam-vrij.

Ik hoop dat jullie er iets aan hebben.

  • Like 2
Link naar reactie

goeie tip!

...onze Z3 Coupé een Torsen sperdifferentieel heeft met 25% sper...

hebben ze allemaal... niet iedere vermelde 'optie' is meerwerk, zeg maar ... net als de 'batteriehauptschalter' :)

Link naar reactie

Gaaf en het klopt exact, kijk dat is nu eens een leuke tip, bedankt nick wood, de uitdraai zit al in de documentatie map :clapping:

Link naar reactie

Ben ik de enige die toch een beetje huiverig is om dit in te voeren op een Russische site? Die Russen weten zo wel meteen waar de mooie exemplaren te vinden zijn.

Hoewel ik me aan de andere kant niet al te veel illusies maak over de begeerlijkheid van mijn auto voor een dief, of de jatbaarheid ervan (staat in de garage).

Link naar reactie

ze houden alleen je IP adres vast en die zijn niet te traceren naar een fysiek adres. Overigens de mijne staat ook in een garage en die ligt niet direct bij mij thuis......Geen zorgen zou ik zeggen, het is een leuke site en je kan m natuurlijk ook benaderen via je iPhone en 3G....Dat is ook niet zo traceerbaar, behalve voor de politie na gerechtelijke uitspraak.

Link naar reactie

leuke tip,werkt inderdaad prima :clapping:

en voor die russen,tja.... dan denk ik ook dat we ons dikwijls zorgen moeten maken, en als ze komen,dan maar hopen dat jij niet de mooiste hebt :lachen:

gr. eddy

Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • 2 maanden later...
  • 4 maanden later...

Deze is van mij.

Daar heb ik natuurlijk wat vragen over.

1) Wat is een battery master switch waar kan ik deze vinden.

2) M sports steering wheel, multifuntional. De toeter werkt wat nog meer?

3) LA wheels with mixed tyres? de velgen snap ik maar de mixed tyres verschillende banden? verschil in formaat denk ik dit is mij niet duidelijk.

Alle hulp is welkom.

Al vast bedankt.

VIN

WBACL31000LG26599

Type code

CL31

Type

Z3 2.0 (EUR)

E series

E36 (7)

Series

3

Type

ROADST

Steering

LL

Doors

2

Engine

M52/TU

Displacement

2.00

Power

110

Drive

HECK

Transmission

MECH

Colour

TOPASBLAU METALLIC (364)

Upholstery

LEDER OREGON/TOPASBLAU (Q4PB)

Prod.date

1999-04-19

Options

Code

Description (interface)

Description (EPC)

S209A

SPERRDIFFERENTIAL 25%

Differential lock 25%

S243A

AIRBAG FUER BEIFAHRER

Airbag for front passenger

S260A

SEITENAIRBAG FUER FAHRER/BEIFAHRER

Side airbag for driver/passenger

S263A

LM RAEDER MIT MISCHBEREIFUNG

LA wheels with mixed tyres

S305A

FERNBEDIENUNG F.ZENTRALVERIEGELUNG

Remote control for central locking

S320A

MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL

Deleted, model lettering

S388A

VERDECK SCHWARZ

Softtop, black

S395A

UEBERROLLSCHUTZSYSTEM

Rollover protection system

S423A

FUSSMATTEN IN VELOURS

Floor mats velours

Link naar reactie

2) dat stuurwiel zie ik niet in je lijstje, weggevallen bij kopiëren/plakken? Bij mijn weten bestaat er GEEN multifunctioneel stuurwiel voor de Z3: meer dan een claxon en een airbagaansluiting heb ik nooit gezien..

3) Mischbereifung is inderdaad twee verschillende bandenmaten, achter wat breder dan de vooras, vaak 225 voor, 245 achter.

Link naar reactie

Hoi Pimgmx,

bij de code S710A staat bij mij ook M Sports steering wheel multifunction!! Maar ik heb de standaard drie-spaak met airbag en claxon.

In eerste instantie dacht ik aan de mogelijkheid dat in het verleden het stuur gestolen zou kunnen zijn ivm de airbag ofzo. Maar als jij zegt dat die sturen nooit geleverd zijn is het toch vreemd dat ze het zo in de optielijst noteren.

Maakt mij verder niet uit hoor, maar het blijft raar.

Groetjes,

JW

Link naar reactie

Okay, dan.

Multifuntioneel steering wheel met links en rechts toeteren :clapping: Lekker goedkoop actie van BMW zijn ze rijk mee geworden.

Auto gekocht met banden maat 205 en bovenop verkeerde velgen ET47 16 inch hierdoor voor steken ze uit, circa 1 cm. vermoed dat het ET41 of 43 moet zijn?

Dit mag niet van het APK keurmeester :sFun_whistle: ziet er toch mooi uit, helaas spoort ie voor geen meter.

Dit betekend ook dat er verschil in ET waarde is voor en achter klopt dit? kan ook de draag armen zijn?

groeten Guus.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.