Ga naar inhoud

Foto's aluminium pre-facelift middenconsole interieur; iemand?


Enzo Sebastian

Aanbevolen berichten

Amici,

Ik heb de mogelijkheid een zo goed als nieuwe aluminium pre-facelift middenconsole te kopen. Nu heb ik een houten middenconsole met bijbehorende houten automaatpook en houten handrem. Verder een volledig zwart sportinterieur. Staat in principe wel chique met het hout, maar hoort niet bij de verdere sportieve look van de auto vind ik.

Heeft iemand interieurfoto's van een pre-facelift aluminium middenconsole? Ik twijfel namelijk nog een beetje, ik weet niet of ik het luxe, chique of misschien wel goedkoopjes vind staan. Ik zoek dan ook een aluminium automaatpook die erbij hoort.. Als iemand tips heeft hou ik me aanbevolen :)

Zie graag jullie foto's verschijnen, hoop dat die me een beetje kunnen helpen met de keuze! :3:

Link naar reactie

Thanks! Daar heb ik wel wat aan gehad, alleen staat er nergens echt een goeie tussen :(.. Ik twijfel een beetje namelijk. Ik vind het hout namelijk wat ik nu heb best mooi staan, maar aluminium past wellicht meer in de zin van een sportievere auto.

Ben benieuwd naar meningen!

Link naar reactie

Probeer deze ook even. Er staan wel wat foto's van alu consoles tussen. ff scrollen: http://www.google.nl/search?hl=nl&gs_nf=1&cp=18&gs_id=1x&xhr=t&q=bmw+z3+alu+console&biw=1280&bih=654&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.,cf.osb&wrapid=tlif133175365526510&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=t_JgT7-ZL8qF8gOCteSyBw

Trouwens ik heb nog een plakset voor middenconsole en dashboard liggen, van geborsteld (nep) aluminium. Kun je zo komen 'passen'. Kun je direct zien hoe het in je eigen Z staat...

Link naar reactie

Er zijn ook veel sportwagens met houten interieur,vooral de Engelse zoals Jaguar,Aston Martin,Triumph,MG.Zelf heb ik een alu interieur maar ik vind hout zeker zo mooi,straalt meer klasse uit. :)

Link naar reactie

Ja he haha... dat is precies de reden! Ik vind het hout best netjes staan, en lekker rustig in het interieur, 's avonds rijdend vind ik dat belangrijk. Hoe is dat met aluminium? Niet te licht?

Vind het allebei mooi kan niet kiezen :P

@ teronk: Heb je fotos' van die plaatjes? Ik heb liever niet plakplaatjes maar iets origineels van BMW. Probleem is alleen dat er verschillende types aluminium te vinden waren.. En dan moet je ook nog de goeie stuurplaatjes erbij vinden en automaatpook om het af te maken...

Link naar reactie

De console die ik inmiddels gekocht heb is pre-facelift en licht aluminium gekleurd. Wel origineel BMW ... Geen zin om alle knoppen ook om te moeten zetten Rob, dan wordt het ook een prijzige klus wil je het mooi krijgen.

Ik kan gewoon niet beslissen!

Link naar reactie

Ja he haha... dat is precies de reden! Ik vind het hout best netjes staan, en lekker rustig in het interieur, 's avonds rijdend vind ik dat belangrijk. Hoe is dat met aluminium? Niet te licht?

Vind het allebei mooi kan niet kiezen :P

@ teronk: Heb je fotos' van die plaatjes? Ik heb liever niet plakplaatjes maar iets origineels van BMW. Probleem is alleen dat er verschillende types aluminium te vinden waren.. En dan moet je ook nog de goeie stuurplaatjes erbij vinden en automaatpook om het af te maken...

Ik bedoelde ook niet zozeer dat je die plakset zou moeten gebruiken, maar door ze over je console heen te leggen kun je goed (nou ja, ongeveer) zien hoe een echt alu-console zou staan in jouw interieur. Je kan het setje van me krijgen (als je het echt wil gebruiken), dus daar komen geen builen van. Als je foto's wilt, moet je een paar dagen wachten. Maar nogmaals, ik bedoelde niet dat je het er echt op zou moeten plakken...ik heb het er zelf niet voor niets afgesloopt!! La maar hore

  • Like 1
Link naar reactie
  • Administrator

Hmm. Lastig zoveel keus. Zal ik de linker of de rechter kies trekken? Iemand?

Nee hoor, is helemaal niet moeilijk... ;)

Link naar reactie

Het hout steekt af zeg je maar ik vind persoonlijk het alu op een zwart interieur nog harder afsteken opvallen. Op zich vind ik het hout niet mooi dat ze in die Z3's gebruikt hebben, ik ben meer voor van dat Bentley/RR hout en niet dat ouder BMW hout zoals dat ook in de 5 serie zit (als je weet wat ik bedoel). Toen ik in je auto zat is het mij eigelijk niet opgevallen dus IK zou het gewoon laten steken MAAR dat alu past wel beter bij uw Z3 die er aan de buitenkant toch ook lekker sportief uit ziet. Zo een verlaagde Z met dikke velgen/uitlaat en dan dat klasse hout past misschien niet zo maar mij was het niet opgevallen.

Als je het alu al hebt zou ik het gewoon vervangen en anders zou ik het gewoon laten.

Edit:

Hout moet op een lichter interieur, niet zwart en alu past eigenlijk op alles. Bovenstaande negeren en gewoon vervangen!

Link naar reactie

Oefffff, pianolak en vettige vingers en de hoge krasgevoeligheid? Pianolak is zeer mooi, op mijn laptop, mijn TV, op een tafel maar die dingen mag je niet aanraken en het is precies in een stofvrij NASA labo werken wanneer je er iets op wilt plaatsen om toch maar krassen te vermijden. Als je laat spuiten zou ik voor grijs brushed aluminium gaan (anodiseren?) maar dan zit je nog steeds met die vettige vingers die in het alu kunnen etsen.

Gewoon spuiten en een matte coat lijkt mij het beste of gewoon zo laten, in beide gevalle heb je geen van de bovenstaande nadelen.

Misschien erger jij je er niet aan maar ik word zot van vettige vingers en plekken op dingen die er gewoon goed moeten uitzien ^_^

Link naar reactie

Mwah Tom... er staat hier een Steinway van 2,82m in hoogglans zwart en die bespeel ik iedere dag, en hij glimt nog steeds! :) geen probleem haha.

Overigens on topic:

De aluminium middenconsole heb ik binnengekregen vandaag. Die is NIEUW, ongebruikt, origineel en topkwaliteit. Echter, omdat het hout wat nu in de auto zit gewoon gespoten kan worden, gaat een goeie vriend van me die artiest is met auto's lakken mijn interieur van een vleugje arktis silber voorzien!

Dat betekent; stuurkapjes in arktis silber, middenconsole, automaatpook en handrem! Kan niet wachten.

Dat gaat ergens dit voorjaar gebeuren.

Dat betekent tevens dat ik nu dus met een aluminium pre-facelift middenconsole zit, helemaal compleet met middentunnel en zijwangen... Die gaat binneknort op het forum, moet nog even fotootjes maken. Eventueel geinteresseerden kunnen zich alvast melden via PM. Voor 150 - 180 euro ergens, dan maak ik er ook geen verlies op tenminste...

Dus er komt nog een vervolg :)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.