Ga naar inhoud

BMW radio Navigatie


ZZZ-Woudsend

Aanbevolen berichten

Ik wil graag mijn huidige BMW business CD vervangen voor voor BMW radio Navigatie unit (zie afbeelding). Bezint eer ge begint is een uitdrukking die ik graag hanteer. Dus even een inventarisatie vooraf. Wat moet er allemaal gebeuren om dit werkend te krijgen. In hoeverre is het plug en play? Ik neem aan dat er een GPS antenne + een CD wisselaar moet worden aangesloten. Ligt van die laatste de bekabeling al standaard in de auto?

Dank voor alle info!

navigatie.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 10
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

Je moet even op het Duitse forum kijken: daar zijn meerdere mensen die het al gedaan hebben. Je hebt geen CD wisselaar nodig (kan wel, maar da's dan een losse upgrade), maar een DVD speler (MK IV). Als je toch alles gaat aanleggen, zou je ook kunnen overwegen meteen voor een professional systeem te gaan, los van radio en monitor heb je daar geen andere onderdelen voor nodig dan voor de business en het werkt echt veel fijner...

Link naar reactie

kost wel een paar centen,daar koop je een hele dikke tomtom voor!

en ja het is super hoor zo,n oem bmw navigatie,maar een tomtom is heel up to date en kan ook bv als bluetooth telefoon centrale dienen etc.

of een ander merk navi ,er zijn diverse mogelijkheden.

ik heb proff navi in de z maar als het er niet in zou zitten dan wist ik t wel!

Link naar reactie

Ik wil een andere head unit welke beter past bij de kleurstelling van mijn interieur. Ik heb echter geen zin om een bom duiten uit te geven. Navigatie is echt een nice-to-have voor mij. Ik was in de naïeve veronderstelling dat voor dit systeem aan de "achterkant" niet een MK IV systeem nodig was. Ik ging uit van een soortgelijke set-up als bij de Becker Radio navigatie units. Ik heb prima navigatie op mn iPhone dus laat maar.

Link naar reactie
  • Administrator

Ik wil een andere head unit welke beter past bij de kleurstelling van mijn interieur

Kan je dan niet gewoon de radio/cd speler van de FL kopen, heb je tegelijk mp3

Link naar reactie
  • 6 maanden later...

Excuus dat ik mijn eerste post hier op dit handige forum even misbruik om wat te vragen over de Z4.

Ik ben opzoek naar een mooie Z4 en nu is me nog niet helemaal duidelijk welke navi's er beschikbaar zijn.

Er is een Business en Professional variant. Welke is welke?

Is de navi van het plaatje een Business variant en zijn de Z4's die met een klapscherm uitgerust zijn, altijd de Professional variant?

Link naar reactie
  • Administrator

Ik zou zeggen die met klapscherm kost je €16500 maar dan zit er meteen een zilveren Z4 3.0 aan vast :)

aangepast door Ruud_19
Link naar reactie
  • Administrator

Haha klopt, maar succes met het zoeken naar een mooie Z4 we zien de foto's wel

Maar wat er stond was: vergeet die navigatie en koop de Z van de topic starter ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.