Ga naar inhoud

Aux-in

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik wil graag een OEM Aux-in aansluiting gaan plaatsen in mijn Z4. Nu heb ik onderstaande op het oog. Kan iemand mij echter vertellen waar deze in het interieur wordt geplaatst?

Thanks!

auxin.jpg

• Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

• Administrator
Geplaatst:

Ik kan even geen plaatje zien, maar dat kan er aan liggen dat ik op mijn werk ben. In ieder geval: de OEM plaats voor de AUX ansluiting is rechts in het afdekplaatje voor de stekkerblokken van de radio. Dus het plaatje onder de bediening van ventilatie, airco, etc. onder de knik van je dashboard ..

32329736-2-440-DT4.jpg

• Administrator
Geplaatst:

PS. Misschien kun je er een mooie how to van maken? :thumbup:

Geplaatst:

Kabeltije is overigens een lastige. Kan iemand mij vertellen welke ik precies moet hebben? Op E-bay niets te vinden. Zijn ze uberhaupt los verkrijgbaar? Op realoem.com kom ik er niet helemaal uit.

• Administrator
Geplaatst:
  • Administrator
Geplaatst:

Okay, tja ik weet ook niet of je die los kan krijgen

Ikzelf heb er ook een aux kabeltje ingebouwd maar ben er absoluut niet tevreden over

slecht/zacht geluid en zet je hem harder dan hoor je de radio :muur:

mocht je een wisselaar hebben dan zijn er leukere opties

Geplaatst:

:newblush:

OK. Ik heb nu dus een Aux in aansluiting over.

Per ongeluk een dubbelaankoop gedaan op e-bay :sCo_unsure:

afbeelding105.png

Wie-o-wie kan ik er blij mee maken. Voor 20 euro is die van jouw.

• Administrator
Geplaatst:

Als je ook weet hoe je aan de benodigde bekabeling komt wil ik hem wel van je overnemen ...

• Administrator
Geplaatst:

Hoe me maar op de hoogte dan; ik ben zeker geinteresseerd!

Geplaatst:

Het kabeltje is niet los te krijgen. Bij de dealer moet je dus de hele retrofit kit kopen voor ongeveer 80 euro.

De kabel schijnt overigens hetzelfde te zijn als die in de E46 en de Mini. Maar ook die is niet los te krijgen. Ik speur dus Ebay af. Mocht iemand eentje hebben en er van af willen dan hoor ik het graag!

• Administrator
Geplaatst:

Misschien is dit een oplossing ?

• Administrator
Geplaatst:

Ik ben wat dit betreft nou ook niet echt een soldeer- / weerstandjes- / schakelingen koning, dus ik zie mezelf dat ook niet doen ...

• Administrator
Geplaatst:
Hier, of bij de dealert
  • Administrator
Geplaatst:

Uhhhh Mark, jij hebt toch al een AUX-in in de qp? Volgens mij hebben ALLE QP's er een... Al eens onder je AC bedieningspaneel op het schuine deel van het dashboard gekeken? Daar zit ie rechts als het goed is (ofwel: boven de aansteker).

Geplaatst:

boven mij aansteker zit niks alleen dat kapje ;) helaas of ik moet er naast hebben gekeken

heb kapje als eens er uit gehad zit niks op...

• 1 maand later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen