Ga naar inhoud

Treurige Oproep


The Shrike

Aanbevolen berichten

Vriend van vriend is overleden (ik kende hem verder niet) en ze zoeken nu een bmw lijkwagen voor aanstaande vrijdag, aangezien hij een groot autoliefhebber en bmw fan was. Mocht er iemand zijn met kennis van zo'n wagen, dan hoor ik het graag. Google geeft geen direct antwoord, vandaar mijn vraag hier.

Link naar reactie
  • Administrator

Gecondoleerd ook.

Apart inderdaad dat er in NL zo niet 123 iets te vinden is, laat staan dat er geen BMW's worden omgebouwd tot rouwauto hier.

Link naar reactie

Fijne woordspeling "Voor de geest halen" :clapping: Overigens dat overdreven condoleren kunnen jullie wel achterwege laten. "Een vriend van een vriend" was het en "ik kende hem verder niet"

Gecondoleerd.

Ik kan me ook geen dergelijk BMW voor de geest halen....Hopelijk is er toch iets te regelen

Link naar reactie

Hmmmm, in de MG wereld is er laatst in een MG TF een kist (van een bestuurslid) verplaatst met een constructie over de linker stoel en achterbak heen. De auto werd door zijn zoon gereden, zeer apart en inventief en zeer bijzonder. Foto's in het MG nieuws van juli 2011. Toch ook een mooie manier om je laatste rit te maken. Mijn helaas overleden oudste broer is met een pick up (was hij een grote liefhebber van) naar zijn laatste rustplaats vervoerd. Dit was een pick up van een Leidse begrafenis onderneming en dus hier speciaal voor bedoeld. Was ook heel bijzonder en mooi.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.